mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Fehér Marton
Fehér Márton
Online Marketing Akadémia
Tréner, Google-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Joy a Z generációra fokuszál
2019-01-24 12:32 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Közel 4 percet töltenek a Z generáció tagjai a joy.hu reakcióvideóinak megtekintésével.

2018 őszén új platformmal nyitott a Z generáció tagjai felé a JOY. Saját gyártású, hétről hétre jelentkező szórakoztató Youtube műsorral szólítják meg a fiatalokat. Minden pénteken meghökkentő, megosztó, vicces, aktuális és személyes témákra reagálnak a szereplők, akik a weboldal szerkesztőiből, illetve kreatív és fejlesztő csapatából tevődnek össze, valamint meghívott sztárvendégek is színesítik a Wait, What?! teamet, mint például ByeAlex vagy Iszak Eszter.

"Az első évad sikereit folytatva idén is szeretnénk olyan ismert arcokat vendégül látni, akik illeszkednek az adás tematikájához és üde színfoltot visznek a műsorba. A jövőben minden platformon egyre többet adunk "magunkból", hangsúlyt kapnak a személyesebb témák és a szerkesztők is, akik egytől egyig szeretnivaló és érdekes karakterek. 2019-ben kilépünk a magazin hasábjairól és a digitális térből és egyre több fórumon fogunk személyesen is találkozni olvasóinkkal" - fogalmaz Alberti Petra, a JOY cross-platform főszerkesztője.

A projekt célja az új közönség megszólítása mellett, hogy a brandet még közelebb hozza a kibővített célcsoporthoz és az aktuális tartalomfogyasztási trendeknek megfelelő hirdetési megjelenést biztosítson a márka üzleti partnereinek: "A sorozat a szakma érdeklődését is felkeltette, kaptunk már natív megjelenési és videószponzorálási ajánlatokat is. A műfaj abszolút teret tud biztosítani az ilyen típusú megjelenéseknek - ételkóstoláson át a termékújdonságok kipróbálásán keresztül elég széles a skála-, és szinte bármilyen témára rá tudunk fűzni egy adást" - folytatja a főszerkesztő.

Az elmúlt években a JOY márka fókuszába az Y mellett a Z generációs fogyasztók is bekerültek. Kutatások szerint 2020-ra ők bonyolítják majd a vásárlások 40%-át. A Z generáció tagjai a digitális korszak szülöttei és ez meghatározza a tartalomfogyasztásukat. Egy Z-gen fiatal leginkább mobilon, közösségi oldalakon, valamint kép- és videó-megosztókon érhetők el, figyelemküszöbe 8 másodperc. Ehhez viszonyítva is kimagasló eredménynek számít, hogy a JOY YouTube csatornáján futó Wait, What?! sorozat epizódjai átlagosan 3:46 percig kötik le a fogyasztókat. Ez azt jelenti, hogy a 18-24 éves, elsősorban női célcsoport a jellemzően 7 perces videók közel 60%-át nézi meg. Az egyes részek átlagos megtekintése 32 000, ugyanakkor a ByeAlex közreműködésével forgatott rész már most rekordnézettséget ért el, több mint 155 000 megtekintést tudhat magáénak.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Media Hungary (2019. május 7-8.)

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!