mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Stratégiai együttműködésre lép az LG és a Landing AI
2019-01-25 12:26 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A megállapodás értelmében a két vállalat közösen dolgozik a mesterségesintelligencia-technológia integrációján és fejlesztésén.

Stratégiai partnerséget kötött az LG Electronics (LG) és a Szilícium-völgyben indult startup-cég, a Landing AI. Dr. I.P. Park, az LG elnöke és technológiai vezetője, valamint Dr. Andrew Ng, a Landing AI vezérigazgatója a 2019-es CES szakkiállításon, Las Vegasban írta alá a megállapodást.

A két vállalat a mesterségesintelligencia-fejlesztések során arra fog törekedni, hogy növelje az LG termékek versenyképességét és új üzleti együttműködési modelleket alakítson ki. A Landing AI ehhez olyan gépi vizualizációs eszközökkel és algoritmusokkal járul hozzá, amelyek az emberi szemnél jóval részletesebb képi megjelenítésre képesek.

"A mesterséges intelligencia igen változatos lehetőségeket kínál a gyártásban - partnerségünk az LG-vel nemcsak az AI-funkciókkal ellátott, forradalmi termékek fejlesztése iránti elkötelezettségünket demonstrálja, hanem a mesterséges intelligencia jövőjéről alkotott víziónkat is"- mondta a korábban a Baidu keresőportál vezető kutatójaként és a Google Brain alapítójaként ismert Dr. Ng, a Landing AI vezérigazgatója.

Dr. Ng nézeteit hangsúlyozva Dr. Park elmondta: "várakozással tekintünk együttműködésünkre a Landing AI-al, melynek nyomán még fejlettebb mesterségesintelligencia-megoldásokon keresztül tehetjük kényelmesebbé vásárlóink mindennapi életét."



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!