mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Peresztegi Zoltán
Peresztegi Zoltán
Schibsted Classified Media
alelnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Átadták a Média a családért díjat
2019-02-04 10:36 [MTI + Mediainfo.hu]

Király Eszter, a hétköznapi apákat bemutató Én vagyok az apád blog ötletgazdája vehette át a Média a Családért Alapítvány és a Képmás magazin Média a családért díját.

Beneda Attila, az Emberi Erőforrások Minisztériumának (Emmi) családpolitikáért felelős helyettes államtitkára elmondta, hogy 2010-ben a kormány "két alapra" helyezte működését: a munkaalapú társadalomra és az erős családokra. Családbarát országot szeretnének építeni és ebben kiemelkedő szerepe van a médiának is, mértékadó és értékadó emberekre és médiumokra van szükség, hogy ki lehessen szűrni az információözönből a valóban értékeset - fogalmazott a helyettes államtitkár. Beneda Attila kitért arra is, hogy a tavalyi családok éve három pillérre épült: bevezettek új családtámogatási intézkedéseket, rengeteg programot szerveztek és igyekeztek elérni, hogy minél inkább kerüljenek be a közbeszédbe a családok. A családok éve utolsó felvonása pedig a családok védelméről szóló nemzeti konzultáció volt, amelynek eredményei azt mutatják, hogy a társadalom elvárja a kormánytól a családok megvédését - tette hozzá.

Beneda Attila átadta az Emmi különdíját, amelyet Füller Tímea kapott a Family magazinban megjelent Magyola című írásáért, valamint az idén először kiosztott Média a családért díj videoblog-kategória elismerését, amelyet Hamar Noémi és Hamar Donát vehetett át a YouTube-videómegosztó portálon látható sorozatáért. Lévai Anikó, Orbán Viktor miniszterelnök felesége arról beszélt, hogy botránnyal, szenzációval évezredek óta hatni lehet az emberekre, és a mai fogyasztói társadalomban az nyeri el könnyebben az emberek figyelmét, akinek az üzenete harsányabb és könnyebben értelmezhető. Paradox módon az igényel sok energiát, hogy egyszerűbben és ésszerűbben tudjunk élni - tette hozzá.

Vannak azonban olyan újságírók és sajtóorgánumok, akik és amelyek olyasvalamit alkotnak és adnak, ami segít az embereknek embernek maradni, szépen és jól élni, olyan gondolatokat tárnak elénk, amelyek kapcsolódnak a családhoz és így az egész életünkhöz - fogalmazott Lévai Anikó. A Média a Családért Alapítványt méltatva azt mondta, az alapítvány arra hívja fel a figyelmet, hogy családban élni jó, mert a család megtart, megerősít, és olyan érték, amelyért megéri küzdeni és dolgozni, hiszen a család maga az élet.

A Külhoni média a családért díjat Csatlós Tünde és Trella-Várhelyi Gyopár vehette át az erdélyi Nőileg magazinban megjelent Újrafércelt családok című írásáért. A díjat Potápi Árpád János, a Miniszterelnökség nemzetpolitikáért felelős államtitkára és Szász Jenő, a Nemzetstratégiai Kutatóintézet elnöke adta át. Potápi Árpád János kiemelte, azért tartották fontosnak a díj támogatását, mert a külhoni magyar családok éve volt tavaly, idén pedig külhoni magyar gyerekek éve lesz, amelyek segítenek a magyar-magyar kapcsolatokat szorosabbá fűzni és megerősíteni. A Média a családért díj közönségdíjasa Herczeg Zsuzsa lett a Magukra hagyott kisöregek - De hol vannak az unokák? című, a she.hu oldalon megjelent cikkével.

A Média a családért díjat 2006-ban alapította a Képmás magazin szerkesztősége, együttműködve a Média a Családért Alapítvánnyal. Az elismerést évente egyszer osztják ki, a nyertest a zsűri 12 jelölt közül választja ki. Az díjjal olyan nyomtatásban megjelenő cikkeket, rádió- és televíziós műsorokat, valamint internetes írásokat jutalmaznak, amelyek információt, erőt, segítséget adnak a párválasztáshoz, az elköteleződéshez, családtervezéshez, a problémák megoldásához és a boldog családi életéhez.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!