mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A DT szerint a Huawei kizárása kárt okozna az európai 5G fejlesztésnek
2019-02-04 12:09 [MTI + Mediainfo.hu]

Lemaradna Európa a következő generációs mobil távközlési hálózatok telepítésében az Egyesült Államok és Kína mögött, ha a kormányok kizárnák a kínai Huawei Technologies Co. vállalatot a hálózati tenderekből.

A legnagyobb európai távközlési szolgáltató vállalat, a DT nevük elhallgatását kérő szakemberei szerint a Huawei kizárása a hálózatépítési tenderekből legalább két évvel késleltetné az ötödik generációs mobil távközlési hálózatok kiépítését - idézi a Bloomberg hírügynökség a Deutsche Telekom AG. (DT) német távközlési konszern egy belső, bizalmas munkaanyagát.

A Huawei kizárása a hálózatépítési tenderekből az Egyesült Államok kezdeményezésére került napirendre német és más európai kormányzati döntéshozók körében biztonsági aggodalmak miatt. Az illetékes amerikai hatóságok állítása szerint a kínai hírszerzés kémkedésre tudja felhasználni a Huawei hálózati berendezéseit.

A Deutsche Telekom már több ezer mobil hálózati adatátviteli tornyában alkalmazza a Huawei berendezéseit, melyek a gerincét alkotják felhőszolgáltatásainak is.

A DT belső, bizalmas munkadokumentuma megállapítja, hogy az 5G mobil hálózati rendszert eleve a 4G infrastruktúrára kell felépíteni, ami viszont jórészt Huawei berendezésekből épült fel. Amennyiben tehát a Huaweit kizárnák a hálózatépítési tenderrkből az a meglévő berendezések eltávolításával sok milliárd eurós kárt okozna a vállalatnak.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!