mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Bánki Tamás
DrLinkedin
Alapító, Tulajdonos, Linkedin tréner


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Jelentősen nőtt az Amazon bevétele és profitja
2019-02-05 10:03 [MTI + Mediainfo.hu]

Az egy évvel korábbihoz képest jelentősen emelkedett az Amazon amerikai, internetes kereskedőcég árbevétele és nyeresége is 2018 utolsó negyedévében.

A 2017-es 60,5 milliárd dollárról a tavalyi év utolsó három hónapjában mintegy 20 százalékkal, az elemzői várakozásokat meghaladva 72,4 milliárd dollárra emelkedett az Amazon nettó árbevétele. A vállalat üzemi eredménye a 2017-es 2,1 milliárd dollárral szemben 2018 negyedik negyedévében 3,8 milliárd dollár volt. A cég nettó nyeresége az egy évvel korábbi 1,9 milliárd dollárról 3 milliárd dollárra nőtt, ami részvényenként 6,04 dollárt jelent, a 2017 negyedik negyedévében elért 3,75 dolláros részvényenkénti profittal szemben.

Tavaly egész évben a vállalat nettó bevétele 31 százalékkal 232,9 milliárd dollárra bővült, üzemi eredménye pedig az előző évinek több mint a háromszorosára, 4,1 milliárd dollárról 12,4 milliárd dollárra emelkedett. Az Amazon 2018. évi nettó nyeresége 10,1 milliárd dollárra rúgott, ami részvényenként 20,14 dollár profitot jelent. Egy évvel korábban a cég 3 milliárd dollár nyereséget termelt, ami részvényenként 6,15 dollárnak felelt meg.

2019 első három hónapjában az Amazon 56 és 60 milliárd dollár közötti árbevételre számít, 10-18 százalékkal többre a tavalyi év azonos időszakában elértnél. A cég 2,3 milliárd és 3 milliárd dollár közötti üzemi eredménnyel kalkulál az év első negyedévében.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!