mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kandikó József
Dr. Kandikó József
Edutus Főiskola
Főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Jelentett az LG Electronics
2019-02-07 10:38 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az LG Electorincs Inc. (LG) közzétette 2018 évi, egész éves eredménybeszámolóját. Az dél-koreai vállalat kiemelkedő évet produkált, miután profitja 2,7 ezer milliárd koreai wonra (2,4 milliárd dollár) nőtt.

Ez csaknem 10 százalékkal haladja meg a 2017. évi eredményt. A társaság árbevétele tavaly elérte a 61,3 ezer milliárd koreai wont (54,4 milliárd dollár), ezzel pedig immár két egymást követő évben haladta meg a forgalom a 60 ezer milliárd koreai wont.

A vállalat árbevételéhez a legnagyobb arányban a háztartási gép és légkondicionáló üzletág járult hozzá. Az egész éves forgalom túllépte a 19,36 ezer milliárd koreai wont (17,17 milliárd dollár), ami 5 százalékos növekedés az megelőző évhez képest. Az üzletág profitja 1,52 ezer milliárd koreai wonra (1,35 milliárd dollár) futott fel, amelyre még nem volt példa a cég történetében. A társaság szórakoztató elektronikai részlege is rendkívüli évet produkált: összesen 16,21 ezer milliárd koreai won (14,37 milliárd dollár) forgalmat ért el, amely után 1,52 ezer milliárd won (1,35 milliárd dollár) profitot jelentett. Hasonló mértékű teljesítményre szintén nem volt még példa a vállalatcsoport működése során. A járműalkatrész üzletág ugyancsak robosztus fejlődést mutatott fel. Az utolsó negyedéves teljesítmény pedig különösen figyelemre méltó, hiszen a részleg történetének legnagyobb árbevételét produkálta, amely 71 százalékban haladja meg 2017 ugyanezen időszakát. A mobilkommunikációs üzletágban is előrelépések zajlottak, többek között javult az üzleti struktúra a költséghatékonyabb anyagfelhasználás következtében.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!