mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Soós Gergely
Soós Gergely
neo
alapító-ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Bryan Adams új turnéjának első bérletese a DHL
2019-02-21 14:08 [Marketinginfo.hu]

A kanadai rocklegenda, Bryan Adams különleges útitárssal működik együtt a 2019-es "Shine A Light" világ körüli turnéja során.

Hivatalos logisztikai partnerként a DHL több mint 20 országban nyújtja szállítmányozási szolgáltatásait Adams és zenekara számára. A logisztikai ágazat globális vezető vállalata saját 1969-es piacon való debütálásáról is megemlékezik, amikor az Egyesült Királyságból Ausztráliába és azon túl kiterjedő turnéra indul a szupersztárral, akinek olyan megaslágereket köszönhetünk, mint például a "Summer of '69" és a "Run to You". Adams tizennegyedik stúdióalbumát, a március 1-jén megjelenő "Shine A Light"-ot népszerűsíti a turné keretében.

A DHL és Bryan Adams a legmegfelelőbb páros a partnerségre, hiszen mindkét félnek nagy szenvedélye a fenntartható fejlődés: Adams környezetvédelmi projektekben vesz részt a Bryan Adams Alapítvány által, míg a Deutsche Post DHL vállalatcsoport a GoGreen környezetvédelmi és éghajlatvédelmi programján keresztül valósítja meg ezeket a célokat. A vállalatcsoport "Mission 2050: Zero Emissions" programjával összhangban a DHL bejelentette, hogy minden eladott jegy után elültet egy fát. "A DHL-lel való társulás nagyszerű környezetvédelmi üzenetet közvetít. Remélem, hogy ez az üzenet minden ehhez hasonló szövetségek alapjául szolgál, hiszen emberekként a lehető legjobban kell gondoskodnunk a bolygónkról." - mondta Adams.

"A világ legnemzetközibb logisztikai vállalataként örömünkre szolgál, hogy támogathatjuk Bryan-t és zenekarát a "Shine A Light" turnén, segítve abban, hogy nagyszerű koncertélményt nyújthassanak rajongóiknak a világ minden táján." - nyilatkozta Frank Appel, a Deutsche Post DHL vállalatcsoport vezérigazgatója. "A DHL-nél büszkén tekintünk vissza történelmünkre a '69-es alapításunktól kezdve. A DHL 50. évfordulója 50 évnyi élvonalbeli innovációnak és nemzetközi logisztikai szakértőink szenvedélyének köszönhető. Együtt az a célunk, hogy összehozzuk az embereket és javítsunk az életükön. Az iránti elkötelezettségünk, hogy a fákat ültessünk Bryannel, az egyik módja e célok elérésének."

A Deutsche Post DHL vállalatcsoport kitart amellett, hogy 2050-ig nullára csökkenti az egész csoport kibocsátását az e-mobilitás előmozdításával és a környezetbarát szállítási megoldások, többek között elektromos csomagszállító kerékpárok bevezetésével.

A Grammy-díjas énekes, dalszövegíró Bryan Adams február 25-én kezdi "Shine A Light" világ körüli turnéját az egyesült királyságbeli Belfastban, amit az azonos nevű album megjelenése követ március 1-én. Hozzánk legközelebb június 23-án, a Budapestről mintegy 4 óra alatt elérhető ausztriai Baumgartenberghez közeli Clam kastélyában rendezett állomáson lesz látható a rocklegenda, de fellép majd többek közt Németország több városában és a lengyelországi Wroclaw-ban is.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!