mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az Evolution Konferencia az emberi természetet járja körbe
2019-02-26 13:14 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A tavalyi éves reklámköltési adatok és a határtalan kereskedelem mellett az emberi szeszélyesség is kiemelt szerepet kap az idei Evolution Konferencián.

A kapcsolódás nem csak a magánéletben, de az üzleti terveknél is meghatározó. A virtuális valóság tágul, a marketing szájról szájra terjed az influencerek pedig inspirátorokká válnak.

Az evidensnek vett online jelenlét és digitalizáció korában pillanatokon belül képesek vagyunk a virtuális térben kapcsolatot teremteni, de vajon ez mennyire képezi le valódi kapcsolódási szokásainkat? Sőt, mennyire képes egy márka úgy elérni a fogyasztót, hogy az egy tényleges kapcsolódást alakítson ki?

Mára már köztudott, hogy az emberek jelentős mértékben, ötven vagy akár nagyobb százalékban is, érzelmi alapon hozzák meg döntéseiket. Ez alól azok a szituációk sem kivételek, amikor éppen azon gondolkoznak, hogy melyik szolgáltatást vagy melyik márkát válasszák. Részben a túláradó reklám és hirdetési tevékenység miatt, a fogyasztók egyre inkább visszatérnek a bizalmi alapon történő választáshoz. A megismételhetetlen első benyomások ajánlások által érik őket, például barátoktól, ajánlókból vagy a közösségi médiából. Ez a viselkedés vezetett el az úgynevezett szóbeszéd marketing felerősödéséhez is.

Ez a tendencia az influencer marketinget is érinti, hiszen egyre feltörekvőbb az a trend, miszerint a véleményvezérek szerepükből a következő szintre emelkedve, inspirátorokká váljanak. Vecsei H. Miklós, Junior Prima-díjas színész és a POKET Zsebkönyveket útnak indító Sztalker csoport társalapítója, az inspirátorok témájában szólal meg az idei Evolution konferencián.

A baráti jó tanácsok és kedvelt influencerek mellett a konferencia repertoárja mélyebbre ás az emberi kapcsolódások tekintetében. Egy ilyen meghatározó témakör a szexualitás és a közösségi média kapcsolata és felelőssége ebben az intim kérdéskörben. Másrészről, megjelenik az emberi gonoszság motívuma is, amelyet egy márka hírnevében bekövetkező krízishelyzet és az ezt orvosoló kríziskommunikáció kapcsán tárgyal az előadás.

A jelen fontosságát és a pillanat megélését hangsúlyozza Hozleiter Fanny, ismertebb nevén MOSOLYKA. Az employee barnding, az az a lelkes és elkötelezett munkavállaló, mint a cég hiteles nagykövete, áll Györfi Pál, az Országos Mentőszolgálat Szóvivője előadásának fókuszában.

"Ahogy azt az Evolution Konferencia gondolatisága is mutatja, minden kereskedelmi mozzanat mögött az ember áll. Próbálkozhatunk mérésekkel, stratégiákkal, kalkulációkkal, a döntéshelyzetben úgyis mindig az emberi természet győzedelmeskedik, amely inkább szeszélyes, mint reális. A hazai vállalkozások számára a változó piaci kihívások sikeres teljesítéséhez elengedhetetlen, hogy a tervezésben a kapcsolódásra helyezzék a hangsúlyt." - magyarázza Csermely Ákos, az Evolution Hungary tulajdonosa.

Az inspiratív és beszélgetést kezdeményező konferencián Mérő László matematikus, pszichológus is előadást tart a világ megismerésére irányuló egyik legfontosabb eszközről, a gondolkodás módszereiről.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

SMART (2019. április 2)

Media Hungary (2019. május 7-8.)

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!