mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Soós Gergely
Soós Gergely
neo
alapító-ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új társ-kreatív-igazgató a Café Communications-nél
2019-03-01 11:05 [Marketinginfo.hu]

Február elejétől Zsembery Péter tölti be a Café Communications társ-kreatívigazgatói posztját.

A szakember feladata lesz többek között az ügynökség új, kreatív, digitális és tartalom marketing megoldásainak fejlesztése, valamint azok hatékony integrálása az ügyfelekkel való közös munkába, projektekbe.

Az új társ-kreatívigazgató azután érkezett a céghez, hogy több mint 3 év Cafés pályafutás után Csirke Dániel távozott ebből a pozícióból. A szakember az ügynökségnél töltött időszaka alatt aktívan hozzájárult a Stories. branded content almárka elindításához, az ügyfeleknek készített sikeres kampányok és az ügynökségi csapat fejlesztéséhez.

"Köszönjük Daninak az elmúlt évek közös munkáját. Az elmúlt évben a Café a 12. helyről a 3. helyig tornázta fel magát az ügynökségi rangsorban az M+ Listán. Ez köszönhető annak a számos díjnak, amit az elmúlt évben nyertünk, beleértve a Golden Drum aranyat is. A sikerben neki is nagy szerepe volt.

Péter személyében egy tapasztalt, inspiráló szakember csatlakozott a Caféhoz." - mondta el Simon Zoltán, a Café Communications ügyvezető igazgatója.
Zsembery Péter a Debreceni Egyetemen végzett, karrierjét szövegíróként kezdte 2004-ben a Young & Rubicamben. 2010-ben a DDB-be igazolt senior copywriterként, 2011-től 2013-ig az ügynökség kreatív group headje volt. Az elmúlt években lead copywriterként tevékenykedett a Kirowski Isobarban, majd a Why? Partnersben. Készített kampányokat a Vodafone-nak, a McDonald's-nak és a Telekomnak is, de köze volt számos Vénusz, Tesco, Ford és Erste Bank kampányhoz is.

"A 2019-es év első hónapjaira kifejezetten igaz a Café Communications jelmondata, "A változás inspirál". Új energiák, új látásmódok, új ügyfelek érkeztek a házba. Ez az év a megszokott minőségi munka és értékek mellett az új lehetőségek felfedezéséről fog szólni nekünk, amelyben számítunk Péter tapasztalatára is." - mondta el Varga Gábor Zoltán, a Café Communications kreatív ügynökségi részlegének operatív igazgatója.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!