mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kandikó József
Dr. Kandikó József
Edutus Főiskola
Főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Hősnőké a jövő! nőnapi kampány
2019-03-07 15:09 [Marketinginfo.hu]

Ezzel a szlogennel publikálta közös nőnapi kampányfilmjét a Coca-Cola Magyarország és a Loffice Coworkid.

A tavalyi évben sikerrel futó jövőanyukája programsorozatot követően a két szervezet idén is folytatja együttműködését, és az év folyamán több szakmai nappal, vállalkozói workshoppal, munkaerőpiaci visszatérést támogató meetuppal és énjövőm tréninggel készül, hogy elősegítse a nők esélyegyenlőségének javítását és hősnővé válását.

A Központi Statisztikai Hivatal legfrissebb adatai szerint a magyarországi foglalkoztatottak csupán 4 %-a dolgozott részmunkaidőben. Ez a szám messze elmarad az Európai Unió 19 %-os átlagától, nem is beszélve Hollandia csaknem 50 %-áról. Pedig a rugalmas munkaidő nagyban elősegíti a kisgyermekesek munkaerőpiaci érvényesülését.

Magyarországon a gyermekgondozási támogatási rendszer lehetővé teszi a szülőknek, hogy 3 évig otthon maradjanak gyermekükkel. Ebben az időszakban kevesebb lehetősége van az édesanyáknak a felnőtt interakciókra, a közösségépítésre, a szakmai képzéseken való részvételre, és arra, hogy kövessék a legújabb trendeket és változásokat.

Ezeket a problémákat megoldandó a Coca-Cola Magyarország és a Loffice Coworkid 2018-ban összefogott, hogy olyan szakmai és non-formális oktatási eseményeket, tréningeket szervezzen, ahol a korszerű képzési program és kapcsolatteremtés lehetősége mellett a gyermekek szakszerű ellátása is biztosított. Ennek megvalósítására a Coca-Cola Magyarország kibővítette a 2016-ban indított, fiatalok munkanélküliségének visszaszorítását és elhelyezkedését segítő #énjövőm programjának célcsoportját, és a Coworkid Alapítvánnyal karöltve a korosztály szélesítésével a fiatal, kisgyermekes szülőket és édesanyákat is megcélozta.

Mindkét szervezet kiemelten keresi a lehetőségeket a gyermeküket nevelő szülők hatékony támogatására, a bennük rejlő munkaerőpiaci potenciál kiaknázására. Szeretnék elősegíteni a kisgyermekes anyukák otthoni elszigeteltségből való kiszakadását, és azt, hogy magabiztos szereplőként kerüljenek vissza a munkaerőpiacra. Felismerve, hogy ehhez önismereti tréningekre, a munkaerőpiac aktuális sajátosságainak ismeretére, illetve vállalkozói készségek elsajátítására van szükség, a tavalyi évben már egy 'interaktív napot' és egy 'vállalkozói tréninget' valósítottak meg nagy sikerrel, idén pedig az alábbi irányok mentén folytatják együttműködésüket:
 
  • Szakmai események, meetupok és kampányok, melyek arra ösztönzik a fiatal édesanyákat, hogy megismerjék mások sikertörténetét, tanuljanak mások kudarcaiból, olyan új ismereteket szerezzenek és friss lendületet kapjanak, amely által új irányt vesz életük, karrierjük és jövőjük.
  • Kifejezetten kisgyerekes szülőkre szabott, munkaerőpiaci visszatérést és vállalkozóvá válást ösztönző események, ahol a szülőknek profi mentorok, trénerek és szakértők segítségével van lehetőségük piacképes és gyakorlatorientált tudás elsajátítására.
  • Motivációs események, melyeken vezető gyakorlatok és jó példák, valamint az új technológiák és korszerű munkavégzési formák bemutatására kerül sor.
  • Társadalmi érzékenyítő közösségi média kampányok, amelyek felhívják a figyelmet a kisgyerekes szülőkben rejlő munkaerőpiaci potenciálra, és sikeres női vállalkozók, influencerek példáján keresztül bátorítják az édesanyákat arra, hogy merjenek piacra lépni.







Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

SMART (2019. április 2)

Media Hungary (2019. május 7-8.)

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!