mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Ménesi Zsolt
Ménesi Zsolt
Akció-NXS Reklámügynökség Kft. (AKCIÓ 360)
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Félmillió magyar síel
2019-03-07 16:49 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös kutatása alapján a magyarok 5 százaléka megy vagy ment idén síelni.

Magyarországon körülbelül félmillióan síelnek, ami nem tűnik alacsony számnak, ám ez a lakosság mindössze 5 százalékát jelenti. A szlovákok, szlovének, csehek közel 20 százaléka síel, nem is beszélve Ausztriáról, ahol minden harmadik ember aktívan űzi ezt a sportot.

Korábbi felmérések szerint a Bónusz Brigádra látogatók jelentős része, 73 százaléka utazásokat, kirándulásokat keres az oldal kínálatában: így aztán decemberben és januárban hagyományosan óriási az érdeklődés az oldalon a síterepek és a kedvezményes ajánlatok iránt. A bónuszokat jellemzően február végéig be is váltják az utazók, a legnépszerűbb időszak a síelésre a teljes január. Mivel sokan családostul síelnek és a legtöbb iskolában már van síszünet - ám nem egységes időpontban - így heteken át tart a síelés főszezonja.

A GKI Digital és a Bónusz Brigád év eleji kutatásából az derült ki, 2019-ben a válaszadók 65 százaléka többször is el szeretne utazni valahová - vannak, akik már utazással kezdték az újévet. A kutatásból az is kiderült, hogy a válaszadók 5 százaléka tervez idén síelést, ez a szám egybecseng a hazai síelők arányával is.

2019 top helyei

A legtöbben 3-4 napra utaznak el síelni, idén a legnépszerűbb úti célok az osztrák Semmering és a szlovákiai Chopok és Donovaly voltak. A legnépszerűbb ajánlatokhoz jellemzően kiegészítő programokat is csomagoltak a szervezők: Ausztriában csokigyár látogatást, Szlovákiában szauna használatot kaptak a síelők.

A legkeresettebbek a buszos utazások voltak, a legtöbben az utazásnak ezt a módját választották a Bónusz Brigád adatai szerint.

Az elmúlt évek legjobbjai

Tavaly népszerűek voltak azok az egynapos utazások, melyek Semmeringre vagy Donovaly-ba vitték a síelni vágyókat. Ezekhez több élmény is kapcsolódott a síelés mellett: kutyaszánozás vagy épp snowboardozás.

Emellett belföldi, wellnessel egybekötött visegrádi síelős hétvégén vettek részt a legtöbben az előző szezonban. A wellness szállás jól kiegészíti a síelős programokat, egy karintiai 5 napos wellness-pihenés tavaly a legkeresettebb utazások közé került 2018 januárjában.

2017-ben egy egynapos és egy 3-4 napos ausztriai wellness-el egybekötött síelési ajánlat volt a legkedveltebb, ezeket választottál a legtöbben a Bónusz Brigád síelni vágyó vásárlói közül.

Az egyre növekvő vásárlási kedv azt jelzi, hogy a magyarok szeretnek utazni, mégpedig többször is egyszer egy évben.

"Igyekszünk a nálunk elérhető utazásokat további élményekkel, wellnesszel, vacsorával összekötni, hiszen ezt várják tőlünk a vásárlóink, mi pedig nem szeretnénk csalódást okozni" - mondta Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

SMART (2019. április 2)

Media Hungary (2019. május 7-8.)

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!