mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Republic Group nyerte a merci ünnepi kampányát
2019-03-08 13:19 [Marketinginfo.hu]

A 360 fokos integrált reklámügynökség a márka három tavaszi kampányának kreatív megjelenéséért felel.

A Storckhoz tartozó, mintegy 100 országban megtalálható csokoládé márka a tavalyi év végén többkörös tendert hirdetett. A tavasz legkedvesebb ünnepeihez tartozó Valentin- és nőnapi, valamint Anyák napi promóciókról szóló pályázatát a Republic Group csapata nyerte el "Amennyire sokféle a szeretet, annyira sokszínű a merci" koncepciójával. A cél az volt, hogy az ünnepekhez kapcsolódó aktivitások során átadott üzenet támogassa a márka pozicionálását.

Jelenleg a fogyasztók számára már elérhető, ünnepek alatt kipróbálható, online borítótervezőt népszerűsítő időszakos kampányokhoz kreatív koncepció, key visual és eszközök kreatív anyagainak tervezése a csapat feladata, melynek során támogató instore megjelenésre (wobbler, plakát, matrica, borítók), online felületekre (borítók, animációs spotok, melyek pre roll Youtube-on és programatic felületeken online displayen futnak, bannerek, eDM) és hostess promóció kreatív anyagaira fókuszál az együttműködés során.

"A szeretetnek, a szerelemnek nagyon sokféle arca van. Az év kiemelt napjain, amikor ajándékokkal készülünk azoknak, akik a legfontosabbak, valami különlegeset keresünk, valami olyat, ami pontosan azt fejezi ki, amit érzünk. Szeretnénk, ha a meglepetés egyedi, igazán ránk jellemző lenne. Ebből az insightból született üzenetünk, hogy idén igazán személyre szabott ajándékokkal készülhessen bárki, hiszen a merci különleges csokiválogatások mellett egyedi borítótervezővel is kedveskedik fogyasztóinak." - nyilatkozta Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

SMART (2019. április 2)

Media Hungary (2019. május 7-8.)

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!