mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A European National Panels a magyar piacon is elindult
2019-03-18 12:47 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A piackutatással foglalkozó European National Panels (ENP) vállalat Magyarországra is kiterjeszti a tevékenységét, így a szolgáltatásai mostantól a Visegrádi Négyek minden országában elérhetővé válnak.

Az új egység Magyar Országos Panel néven jött létre, és a www.orszagospanel.hu címen érhető el.

Ezzel a stratégiai lépéssel - magyar partnerével, a SEDO Research Kft-vel együttműködve - tovább bővítik a European National Panels mozgásterét. "A megjelenés a magyar piacon szerves része annak a hosszú távú stratégiánknak, amellyel Közép-Európa vezető online adatgyűjtő szolgáltatójává kívánunk válni. Nagy örömünkre szolgál, hogy sikerült megtalálni azt a megbízható helyi partnert, aki a márkanevünk magyarországi felépítésében a segítségünkre lesz." - emelte ki Zdenko Ružbacký, a European National Panels igazgatója.

"A SEDO Research célja, hogy jó adatminőséget biztosító megbízható panelt működtessen. Ezt a jelenlegi regisztrációs folyamat, illetve a panel folyamatos karbantartása maximálisan biztosítja. Bízunk benne, hogy panelünkkel a hazai piackutatási ügynökségek online adatfelvételét támogathatjuk. Megtisztelő, hogy a European National Panels (ENP) ebben a projektben minket választott partnernek" - tette hozzá Doman Péter a SEDO Research Kft. társtulajdonosa.

Az online piackutatás ma az egyik legfontosabb információforrás, amelynek segítségével a vállalatok hozzájuthatnak a sikeres működésükhöz elengedhetetlen fogyasztói és piaci adatokhoz. Az ENP három csehországi központú kutató ügynökség, a STEM/MARK, a Nielsen Admosphere és az NMS Market Research közös projektje.

A Magyar Országos Panel a piacra lépés mellett a panel folyamatos bővítése és fejlesztése mellett is elkötelezett, mely meghatározza a 2019-es fejlesztési terveket.


További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

IT Manager
[2019-08-06]
Projektmenedzser
[2019-08-06]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!