mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az M4 Sport volt a legnézettebb TV-csatorna
2019-03-29 11:43 [MTI + Mediainfo.hu]

Az M4 Sport volt a legnézettebb magyar televíziós csatorna: 1 millió 359 ezren néztek bele a magyar labdarúgó-válogatott 2-1-es sikerébe a világbajnoki ezüstérmes horvátok felett az az Európa-bajnoki selejtezőben.

Az MTVA sajtóosztályának tájékoztatása szerint a mérkőzést 652 ezren nézték végig, ami 16,3 százalékos közönségarányt hozott az M4 Sportnak. Ezzel a közszolgálati média tematikus csatornája főműsoridőben a teljes televíziós piacon az első helyen végzett vasárnap akár a teljes lakosságot, akár a kereskedelmileg kiemelten fontos 18-49 éves korosztályt figyelve. A hajrában már több mint egymillióan figyelték az Európa-bajnoki selejtezőt. A lefújás utáni reakciókra szintén kiemelkedően sokan, 564 ezren voltak végig kíváncsiak.

Nemcsak a televízióban, hanem az interneten is kiemelt figyelemmel kísérték az összecsapást: összesen 111 627-en kattintottak az m4sport.hu és a mediaklikk.hu élő közvetítésére számítógépükön, telefonjukon vagy táblagépükön.

A beszámoló alapján a vasárnapi volt az M4 Sport idei eddigi legjobb napja, a teljes napon 5,6 százalékos, főműsoridőben pedig 10,6 százalékos közönségarányt ért el a teljes népesség körében. A Magyarország-Horvátország Európa-bajnoki selejtező mérkőzés volt idén eddig a legnézettebb sportesemény.

A magyar válogatott június 8-án, Azerbajdzsánban játssza következő Eb-selejtezőjét. A sportcsatornán addig a többi között a Bajnokok Ligája negyeddöntőit - így a Manchester United-Barcelona találkozót április 10-én -, illetve az OTP Bank Liga és a Magyar Kupa küzdelmeit követhetik a nézők - utóbbi két sorozatban megmérkőzik egymással az élvonalban listavezető Ferencváros és a címvédő MOL Vidi FC.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!