mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kaprinay Zoltán
Kaprinay Zoltán
Bónusz Brigád
alapító, vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Médiafelügyeleti döntések
2019-04-09 14:52 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A testület 70 ezer forint bírságot szabott ki a Heves 93,7 MHz-es frekvencián sugárzó, a Rádió 1 hálózatában működő Rádió Hello Kft.-re.

A szolgáltató ugyanis egy vizsgált februári adáshéten kevesebb magyar zenét, közszolgálati, valamint a helyi köz- és mindennapi élettel foglalkozó műsorszámot tett közzé a hatósági szerződésében vállaltakhoz képest.

A Médiatanács 225 ezer forint megfizetésére kötelezte a törökszentmiklósi Szent István Rádió szolgáltatóját, mert az egy januári adáshéten számos esetben nem a hatósági szerződésében rögzített állandó megnevezését használta, és kevesebb szöveget, zenét, magyar zenei művet és hírműsort sugárzott az általa vállaltaknál. Ezek mellett túllépte az ismételt műsorszámok maximális arányára vonatkozó vállalását is.

Az NMHH ellenőrizte a médiaszolgáltatók adatszolgáltatási kötelezettségének teljesítését a 2018. június 1. és december 31. közötti időszakban. A médiatörvény alapján a médiaszolgáltatók meghatározott körének kötelező havonta adatokat szolgáltatni a Médiatanácsnak a műsorkvótákra vonatkozó előírások betartásának ellenőrzéséhez. A tanács a határidőre nem teljesítő médiaszolgáltatókat figyelmeztette vagy bírságot szabott ki rájuk.

A jogkövetkezmény adott formájának, mértékének megállapításakor a tanács minden esetben a fokozatosság és az arányosság elve alapján, az ügyek összes körülményét - köztük a szolgáltató által korábban elkövetett azonos tárgyú jogsértéseket és a veszélyeztetett korosztályra vonatkozó közönségarányokat is figyelembe veszi.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!