mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Gáll Zsolt
Insomnia Middle East WLL
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Már mobilappal is el lehet adni az autót
2019-04-09 13:34 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Áprilisban elindult az autotveszek.hu mobilkészülékekre fejlesztett applikációja.

2019. áprilisától elérhető az új "AutótVeszek app", amely ingyenesen letölthető a Google Play Áruházból Androidos, valamint az Apple App Store-ból iOS rendszerű készülékekre is. Ez az első olyan magyar autókereskedő alkalmazás, amelyen keresztül mobiltelefonról is feladhatóak a hirdetések. A gépjármű adásvétel így szinte teljesen online történhet: csak a szerződéskötés miatt kell személyesen találkozniuk a vevőknek.

Az új mobilapp a tavaly októberben indult autotveszek.hu közösségi autókereskedő weboldal új fejlesztése, és a klasszikus verzió minden szolgáltatása elérhető rajta. A jövőbelátó honlap nagy előnye, hogy jelentősen meggyorsítja a hirdetésfeladást. Mindez a könnyű kezelőfelület mellett az egyedi keresőmotornak köszönhető, amelybe egy komoly nemzetközi adatbázist építettek be gyári adatokkal.

Az autotveszek.hu-n bárki értékelheti az eladókat, és kommentben indokolhatja meg a döntését. Az oldal másik különlegessége, hogy ha egy vevőjelölt szeretné felvenni a kapcsolatot az általa kiszemelt gépkocsi tulajdonosával, akkor a CarChat nevű szolgáltatás segítségével szöveges üzenettel tudnak egymással kommunikálni valós időben, nem kell telefonhívással bajlódniuk.

A weboldalon és az appban eladókat és #hashtageket is követhetünk, az üzenetekről és az új autókról pedig az alkalmazáson kaphatunk értesítéseket. Persze van szabad szavas kereső is: ha a vevőjelöltnek nincs annyira egzakt elképzelése, akkor többféle autót kap eredményül, amely az ízlésének adott esetben megfelelhet.

Egy magánszemély kettő hirdetést futtathat egyszerre ingyenesen, de nem kell fizetniük a fotónagyításokért és olyan funkciók használatáért, amiért más helyeken pénzt kérnek.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!