mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Discovery csatornái a YouTube TV-n
2019-04-15 14:03 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Discovery és a YouTube kiterjedt, többéves terjesztési megállapodásának köszönhetően a Discovery tényszerű szórakoztató csatornái elérhetők lesznek a YouTube streamingszolgáltatásának előfizetői számára.

A Discovery Channel, a TLC, az Investigation Discovery, a Travel Channel, az Animal Planet, a HGTV, a Food Network és a MotorTrend már megtalálható a YouTube TV-n, az év végéig pedig elindul az OWN: Oprah Winfrey Network is.

A megállapodás bővíti a YouTube TV tényszerű tartalmi és életmódkínálatát: a felhasználók online is láthatják a Discovery kilenc vezető csatornájának legjobb programjait. A YouTube TV előfizetői az élő adás mellett korlátlanul hozzáférhetnek a Discovery tartalmához a VOD szolgáltatáson keresztül - tárhelylimit nélkül használhatják a rögzítést (DVR), illetve a Discovery GO platformon keresztül megkapják a kilenc csatorna teljes könyvtárát, közel 50 000 műsort.

"Büszkék vagyunk arra, hogy a partnerségnek köszönnhetően rajongóink a YouTube TV-n keresztül is elérhetik szeretett csatornáikat, sztárjaikat és műsoraikat - mondta Eric Phillips, a Discovery terjesztésért felelős elnöke. - Ez a megállapodás rávilágít arra, mekkora piaci érték nézőink szenvedélye és szeretete, és demonstrálja a YouTube TV elkötelezettségét is, hogy előfizetőiknek magas színvonalú tartalmat biztosítsanak."

"Előfizetőink egyik legfontosabb kérése volt, hogy a Discovery csatornák legyenek elérhetőek a YouTube TV-n - mondta Lori Conkling, a YouTube TV partnerségekért felelős vezetője. - A YouTube TV-t azért indítottuk, hogy egyszerűen, modern módon tudjuk kínálni az élő televíziózás legjavát. Tovább fejlesztjük a kedvenc tévéműsorok megismerésének új élményét: a Discoveryvel kötött megállapodás egy lépés ezen az úton."

A Discovery a közönségarányt tekintve az Egyesült Államok harmadik legnagyobb médiavállalata, a női nézők körében pedig a vezető médiavállalat, a 25-54 éves korosztályban a teljes kábeles nézettség több mint 20%-áért felelős.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!