mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Drevenka Edit
Drevenka Edit
Aegon Magyarország
PR vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Bővül az IAB Hungary
2019-04-16 14:44 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

2018 ősze óta folyamatosan bővül az IAB Hungary tagsága és immár 86 tagot számlál a hazai digitális szakmai szervezet.

Az IAB Hungary 2018 júliusától új keretek között működik, önálló tagsága, működési rendje jött létre, ahol a Magyar Reklámszövetség szervezetén belül az összes, digitális iparágat érintő kérdésben illetékes. Ennek a szakma iránt mutatott felelősségnek az egyik következménye, hogy 2018 nyara óta minden hónapban új tagokkal bővül a szervezet, így elmúlt hónapig már 12 új tag csatlakozott, akik számos részterület szaktudását hozzák a szervezetbe.

Az új tagok között megtalálhatóak kommunikációs tanácsadók, értékesítés-támogató szakértők, médiatulajdonosok és technológiai szolgáltatók is, ahogy kisebb és nagyobb vállalkozások is, akiknek a listája a következő:
 
  • 1080 P Solution
  • Café Communication
  • Chiro Marketing
  • Growww Digital
  • Kantar Media
  • Mediator
  • Net Média Kiadó
  • Nilsimedia
  • Positive by Hinora
  • Post for Rent
  • Special Effect Media
  • Star Network


Sopov István elmondta, hogy "nagyon inspiráló olyan szervezetet irányítani, amit keresnek a cégek, tagjaivá akarnak válni - ez vezethet el minket mind több megfogalmazott ötlet és feladat sikeres magvalósításához! A célunk, hogy az IAB Hungary otthonává váljon több olyan digitális részterület szakértőinek, vállalatainak ahol szakmai konzultációk, háttéranyagok, eszmecserék teremtésére van lehetőség. Az IAB Hungary a platformja kíván lenni minden olyan szolgáltatásnak, amely a digitális eszköztárat használja, legyen az az adatelemzés, feldolgozás vagy éppen a kreatív megvalósítások területe. Várjuk sorainkba a hirdetés mellett a service design, termékfejlesztés, vagy éppen a employer branding témakörében érintett szakembereket, vállalatokat."

Ugyanebben az időszakban két vállalkozás tagsága megszűnt a szervezetben, így a Revescore és az Indamédia már nem tagja az IAB Hungary szervezetnek. Az IAB Hungary bizonyos abban, hogy a következő hónapokban további tagokkal bővül majd a szervezet, hiszen újabb projektek indulnak, így már fut a végzős egyetemistáknak szóló szakdolgozat-verseny, hamarosan várhatóak a digitális videó alkalmazásokról szóló kisokos, a programmatic rendszerek adathasználati kereteiről szóló elemzés, valamint az influencer marketinget értelmező kiadvány.
 
  • Akkor leszünk képesek a tagjainknak értéket teremteni, ha arra figyelünk, hogy milyen problémák előtt állnak, éppen ezért támogatjuk, hogy 2019-ben nagy hangsúlyt kapjon a display reklámok hatékonyságának, hasznosságának a bemutatása, folyamatos kommunikálása - tette még hozzá Sopov István, az IAB Hungary idén újraválasztott elnöke.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!