mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A TV2 új vezérigazgatója céljai
2019-04-23 11:02 [MTI + Mediainfo.hu]

Regionális terjeszkedésre és a szolgáltatások fejlesztésére készül a TV2 új vezérigazgatója a Napi.hu szerint.

Regionális terjeszkedésre, streaming és on-demand szolgáltatásainak fejlesztésére, valamint több beszállítós saját műsorgyártásra készül Pavel Stanchev, a TV2 Média Csoport Zrt. kinevezett vezérigazgatója. Pavel Stanchev a legnagyobb francia tévétársaságtól, a TF1 Grouptól érkezik a TV2-höz és május közepén áll munkába.

A Napi.hu-nak nyilatkozva az új vezérigazgató pozitívan értékelte a kilátásokat, szerinte elérhetnek sikereket. "Számomra az egyik legfontosabb, hogy legyen egy erős brand, ami adott" a TV2-nél, "de fontos az is, hogy az ország gazdasági és piaci körülményei is kedvezőek" - fogalmazott.

Kitért arra is, hogy az egyik legfontosabb feladatuk a csatornacsoport digitális fejlesztése lesz.

Közölte: "Franciaországban sokkal nagyobb a verseny. Ott ugyanakkor azt is megtapasztaltam, hogy a helyi, lokálisan előállított tartalom a legfontosabb, amelynek megjelenése a nem lineáris szolgáltatások piacán visszaszorította a streaming-szolgáltatók népszerűségét".

Arra a kérdésre, hogy tart-e a Netflix vagy az Amazon Prime térnyerésétől, azt felelte, "nagyon fontos kérdés lesz, hogy ténylegesen mi érhető majd el ezeknél a szolgáltatóknál magyar nyelven, illetve milyen az árképzés. Jó filmeket és sorozatokat a tévé ingyen vagy szinte ingyen kínál. Ezek a szolgáltatások jó kiegészítők lehetnek, de nem helyettesítik a hagyományos televíziózást, ezért véleményem szerint nem jelentenek nagy veszélyt".

Úgy vélte, ezek a szolgáltatók igazán csak néhány piacon érzik jól magukat. Globális megközelítésben egyszerű a képlet, de olyan piacokon, mint például Magyarország nem biztos, hogy profitábilisan fenntarthatók - mondta.

Pavel Stanchevnek meggyőződése, hogy "erős jövője van" a televíziózásnak. Megítélése szerint ez a legjobb szolgáltatás, amelyet a nézők kaphatnak.

Kifejtette, már húsz éve is azt mondták, hogy a televíziózás haldoklik, de nem így lett. Ebben nagy szerepet játszik, hogy egyetlen más műfaj sem tud ekkora nézőtömeget egy helyen, egy időben egyszerre összegyűjteni. Ez jól látszik a sporteseményeknél vagy a népszerű valóságshow-knál, realityknél. Ezt nem tudja kínálni egy streaming-szolgáltató sem - mondta.

Hozzátette, az elmúlt időszak botrányai miatt a hirdetők is elfordulnak a digitális felületektől. Ott vannak például a Facebooknál történtek, melyeknél hitelességi kérdések is felmerültek, hogy egyáltalán garantálni tudják-e a megfelelő közönséget vagy hatást. A hirdetők érezhetően visszatérnek a klasszikus platformokhoz - mondta.
Kitért arra is, hogy amikor munkába áll, átnézik a csoport tizennégy tematikus csatornáját, azt, hogy milyen lehetőségeik vannak, és melyikben mekkora a potenciál. Közölte, ez nem azt jelenti, hogy valamelyiket megszüntetnék, vagy hogy ne indítanánk akár egy harmadik sportcsatornát.

Vaszily Miklós, az igazgatóság elnöke ehhez az interjúban hozzátette: a profit a céljuk, a tavaly októberi kinevezése óta hozott döntések az eredményességet célozzák. A közeljövőben publikálandó 2018-as eredményszámaik ezt már tükrözni fogják - mondta.

Pavel Stanchev arról is beszélt, hogy a helyi, saját gyártású műsorokat szeretné bővíteni, mert "bár vannak nagyon jó külföldi műsorok, de már Magyarországon is látszik, hogy főműsoridőben a saját tartalmak mennek. Azt szeretném, hogy ez még inkább erősödjön" - fogalmazott.

Hozzátette: olyan műhelyként képzeli el a TV2-t, amely vonzza a tehetségeket, ahol respektálják a kreatív ötleteket és azokat meg is valósítják.

"Egyáltalán nem szeretném, hogy egyetlen műsorgyártótól vásároljunk, mint korábban. Azt láttuk külföldön is, hogy nem jó, ha egy csatorna mindig csak ugyanarra a gyártóra támaszkodik" - jegyezte meg Pavel Stanchev.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020 ban hány százalékra tippeled a hazai programmatic media költést a digitális médiaköltésen belül?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!