mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Drevenka Edit
Drevenka Edit
Aegon Magyarország
PR vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A #MÉGTÍZ társadalmi és közösségi finanszírozási kampány
2019-04-26 10:55 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A társadalmi és közösségi finanszírozási kampányt indítanak a Gettó Balboa című film alkotói és az Uccu Alapítvány.

Az 5. Magyar Filmhét keretében rendezett vetítésen indították el "#MÉGTÍZ" elnevezésű
társadalmi és közösségi finanszírozási kampányukat a Gettó Balboa című dokumentumfilm alkotói és az UCCU Roma Informális Oktatási Alapítvány. A szervezetek egyelőre 2,5 millió forintot igyekszenek összegyűjteni, hogy az ország hátrányos helyzetű közösségeiben a gyakorlatban ismételjék meg a Bogdán Árpád filmjében bemutatott kitörési receptet.



A Gettó Balboa című dokumentumfilmben Misi, az egykori nyolcadik kerületi gengszter egy pisztolylövést túlélve, a börtön, és megtérés után a kerület kallódó fiataljait kezdi el sportra nevelni; bokszot tanít nekik. Tanítványai közül kitűnik a súlyosan hátrányos helyzetű, de nagyon tehetséges és szorgalmas Zolika, aki mostanra több profi világbajnoki cím tulajdonosa.

"A filmet tavaly mutattuk be először a Szarajevói Filmfesztiválon, azóta már számos
fesztiválon vett részt és nyert el díjakat. A mostani kampánnyal és gyűjtéssel az a célunk, hogy a filmértőkön túl azokat a közösségeket is elérjük, ahova saját jogán nem jutna el a film. Az a célunk, hogy azoknak adjunk inspirációt és felkapaszkodási
lehetőséget, akik inspirálták a filmet" - mondta el Bogdán Árpád, a Gettó Balboa rendezője, aki filmjéért épp a napokban vehette át a Pekingi Nemzetközi Filmfesztivál zsűrijének különdíját.

"Az összegyűjtött pénzből egyelőre tíz közösségbe tervez eljutnia csapat, ahol nemcsak a filmet vetítjük majd mozikörülmények között, de a helyi sport- és szociális
szervezetekkel együttműködve igyekszünk konkrét kapaszkodót nyújtani a fiataloknak, továbbá felkutatni azokat az idősebb példaképeket, akik katalizátorai lehetnek egy felzárkózási vagy kitörési folyamatnak."- mondta el Ponczók Attila, a film ötletgazdája
és producere.

"A dokumentumfilmekkel kapcsolatos általános gyakorlatunk az, hogy kijövünk a moziból és sóhajtunk egy nagyot. A Gettó Balboával és ezzel a kampánnyal szeretnénk lehetőséget teremteni, hogy valódi változást tudjunk elérni egy film segítségével" -
mondta el Józsa László a film másik producere.

"Nagyon örülünk, hogy hátrányos helyzetű közösségekben is léteznek sikertörténetek, mint a Gettó Balboában bemutatott Misié és Zolikáé, de sajnos tudomásul kell venni, hogy egyelőre nem ez a jellemző. A sikertörténeten túl a film sok társadalmi problémára világít rá, amelyek ellen ezzel a kampánnyal is tenni igyekszünk." - mondta el Szénási Szilvia, az UCCU Alapítvány vezetője.

A kampányban a két szervezet szakmai munkáját segíti még az Igazgyöngy Alapítvány, a Khetanipe Egyesület, XXI. századi Roma Nők Egyesülete, Nógrád Megyei Cigány Képviselők és Szószólók Szövetsége, Bhim Rao Egyesület, Alsószentmárton, Siklósnagyfalu, Szolnok Önkormányzata, SZIA InDahouse, a nagykanizsai Javító Intézet, a miskolci Dr. Ámbedkár Iskola, a Magyar Ökölvívó Szakszövetség, illetve, támogatóként a Decathlon Magyarország és a Felix Promotion International is.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

IT Manager
[2019-08-06]
Projektmenedzser
[2019-08-06]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!