mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hampuk Richárd
Hampuk Richárd
Eurolex Consulting Media & PR
Account Manager


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Másfélmillió napi hallgató felett a Retro Rádió, nő a Rádió 1 hallgatottsága
2019-04-26 18:14 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Jelentősen növelte előnyét, és stabilan piacvezető a 15 év felettiek körében a Retro Rádió.

A fiatal felnőttek körében a legfrissebb mérési adatok szerint országosan és a fővárosban is leghallgatottabb a Rádió 1, míg a Petőfi Rádió folyamatosan veszít hallgatóinak számából.

A Kantar Hoffmann legfrissebb, 2019. márciusi mérési adatai szerint jelentősen növelte előnyét a Retro Rádió. Az egyetlen országos lefedettségű kereskedelmi rádió a 15 évesek feletti korosztályban naponta 1 millió 520 ezer fővel magabiztosan piacvezető. A Retro erősödésével párhuzamosan a szintén országos lefedettségű közszolgálati Petőfi Rádió hallgatottsága hónapról hónapra csökken, jelenleg 1 millió 290 ezer fő választja az adót, amely jelentős visszaesés a 2018. márciusában mért adatkhoz képest (2018. március - 1 millió 764 ezer fő). Kis híján fél millióval kevesebben hallgatják ma a Petőfit, mint egy évvel ezelőtt. A kereskedelmileg fontos 18-49-es korosztályt vizsgálva országosan szintén vezet a Retro Rádió, második helyen a Rádió1, és tőlük lemaradva található a listán a Petőfi, valamint a Kossuth Rádió.

A kisebb lefedettség ellenére a kereskedelmileg kiemelten fontos 15-39 éves korcsoportban a Rádió 1 toronymagasan piacvezető, maga mögé utasítva az országos csatornákat. A Balázséknak és az igazi mai slágereknek otthont adó hálózat 17,3 %-al vezet.

A Retro Rádió elsődleges célcsoportjában, a 30-59 év közöttiek körében a korosztály 22%-át éri el naponta, a további sorrend: Petőfi Rádió (16%), Rádió 1 (13%) és Kossuth Rádió (6%).

Budapesten változatlanul piacvezető a Rádió 1, amelyet a Retro Rádió és jelentősen lemaradva a Petőfi Rádió követ. A nemrég új frekvenciára költöző Sláger FM még mindig nem publikál adatot.

Az idősebb korosztályban a Retro Rádió a hallgatók legnagyobb kedvence.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!