mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Erdei Tamás
Dr. Erdei Tamás
Metropol
főszerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Négy hónapon át tarolt a Drága örökösök
2019-05-02 19:58 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Óriási sikerrel futott az RTL Klub képenyőjén négy hónapon át a Drága örökösök c. sorozat, mely egy igazi sikertörténet lett.

Január 1-én debütált a vadonatúj, saját gyártású napi sorozat, amely hamar belopta magát a nézők szívébe, akik négy hónapon át töretlen lelkesedéssel követték nyomon a Szappanos család életét.

A történet szerint egy falusi nagypapa halála után kiderül, hogy az öreg hatalmas vagyont hagyott a vidéki életből már kiszakadt, fővárosban élő három gyermekére és két felnőttkorú unokájára. A 612 millió forint azonban csak úgy lehet az örökösöké, ha vállalják, hogy egy évre visszaköltöznek szülőfalujukba, Ökörapátiba. További feltétel, hogy a visszaköltözést követően a budapesti rokonok egy teljes éven át, 12 óránál tovább nem hagyhatják el a kis falut. Aki ezt megszegi, az kiesik az örökségből, ha pedig egyikőjüknek sem sikerül teljesíteni a feltételeket, úgy a hatalmas vagyon a falusiakra száll.

A fordulatokban gazdag, keserédes humorral tarkított sorozat négy hónapon át volt a nézők kedvence hétköznap esténként. A teljes sorozat (81 rész) főműsoridőben sugárzott adásainak átlagos közönségaránya a 18-49 éves korcsoporton 20,1% volt és minden epizód nyerte a saját sávját január1-étől április 26-áig, a befejező epizódig.

A legnézettebb adás a január elsején sugárzott nyitó epizód volt, amelyet 1 millió 185 ezer ember követett figyelemmel (4+ AMR). Ez nemcsak a sorozat, hanem a teljes magyar televíziós piacot vizsgálva az idei év eddig eltelt időszakának legnézettebb műsora is.

A sorozat az RTLMost-on is tarolt.
A premier óta a Drága Örökösök az RTLMost-on közel 8.5 millió videóindítást ért el, egy epizódot pedig átlagosan 83 ezernél is többen néztek meg.*

Az pedig már egészen biztos, hogy a sikersorozatnak lesz következő évada, melynek forgatási munkálatai hamarosan megkezdődnek.

RTL Magyarország
Marketing és Kommunikációs Igazgatóság

Forrás: Nielsen közönségmérés Live+AsLive nézettségi adatok.
*Forrás: gemiusPrism 2019/04/28-i adatok, RTL most web+alkalmazás total, 4+ adatok


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!