mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakner Bertold
Lakner Bertold
neo
kreatívigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az Antenna Hungária jelentkezett egyedül az NMHH pályázatra
2019-05-16 12:44 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Antenna Hungária jelentkezett egyedül az országos földfelszíni digitális televízió-műsorszóró jogosultságért.

Május 14-én egyetlen jelentkezőt, a jelenlegi szolgáltatót vette pályázati nyilvántartásba a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az országos földfelszíni digitális televízió-műsorszóró hálózatok lejáró üzemeltetési jogosultságának megszerzésére kiírt pályázaton. A hatóság ezután megkezdi az Antenna Hungária Zrt. pályázati ajánlatának tartalmi vizsgálatát. Eredményhirdetés júniusban várható.

Az NMHH által közzétett pályázati felhívás szerint - amelynek tervezetét március 7-én bocsátotta szakmai véleményezésre a hatóság - április 30-án lehetett beadni az ajánlatokat: a lehetőséggel egyetlen pályázó, a jelenlegi szolgáltató élt. Az NMHH az Antenna Hungária Zrt.-t - ajánlatának alaki vizsgálata után - május 14-én pályázati nyilvántartásba vette, melyet a szabályok alapján a honlapján hivatalosan is közzétett.

Az eljárás következő szakaszaként az NMHH megkezdi az ajánlat tartalmi vizsgálatát, amelynek alapján várhatóan júniusban fog eredményt hirdetni.

Az országos földfelszíni digitális televízió-műsorszóró hálózatokat jelenleg az Antenna Hungária Zrt. üzemelteti és a MinDig TV-szolgáltatáscsaládon keresztül hasznosítja. A 2008-ban megszerzett jogosultság 2020 szeptemberében jár le. A pályázat nyertese a lejárattól számított tizenkét éven át üzemeltetheti majd a jelenlegivel megegyező technológiájú hálózatot, amelyen biztosítania kell, hogy a közszolgálati műsorok változatlan minőségben és a jelenlegi vevőberendezésekkel ingyenesen elérhetők maradjanak, legalább 98 százalékos lakossági lefedettséggel. A nyertesnek új, fejlettebb technológiájú hálózatokat is építenie kell, ahol előfizetéses szolgáltatásokat nyújthat majd piaci megállapodások alapján.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!