mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vámos-Hegyi Attila
Vámos-Hegyi Attila
Mediafon Kft., managing director
elnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Szvoren Edina novelláskötete nyerte a 2019-es Libri irodalmi díjat
2019-05-21 10:41 [MTI + Mediainfo.hu]

Szvoren Edina Verseim című novelláskötete nyerte a 2019-es Libri irodalmi díjat. A közönségdíjat Krusovszky Dénes Akik már nem leszünk sosem című regénye kapta - közölte a Libri-Bookline Zrt. az MTI-vel.

A 2016-ban alapított díj az előző év legjobb szép- és tényirodalmi könyveit díjazza, célja, hogy felhívja a figyelmet a kortárs magyar irodalom kiemelkedő műveire - olvasható a közleményben.

A 10 döntős művet a magyar kulturális élet több mint 140 képviselője javaslata alapján választották ki. Az irodalmi díj győztesét ötfős szakmai zsűri választotta ki, amelynek Fullajtár Andrea, Szilágyi Zsófia, Bálint András, Beck Zoltán és Károlyi Csaba volt tagja. A közönségszavazáson idén már 21 ezren szavaztak kedvencükre a 10 döntős mű közül.

"Szvoren Edina a hatásvadászat legcsekélyebb nyoma nélkül ír ... prózája egyszerre nagyon profi és nagyon emberi, nem túl vidám, mégis tele van humorral. Emberábrázolása következetes, nyelvhasználata mesteri. Írásaiban az információ visszatartásának nagy művésze, mindent tud az elbeszélői technikákról ... Ma talán ő tud a legjobban novellát írni a kortárs magyar irodalom alkotói közül" - idézi a közlemény Károlyi Csaba irodalomkritikust.

Az Akik már nem leszünk sosem a leginkább költőként, publicistaként és rádiókritikusként ismert Krusovszky Dénes első regénye. Beck Zoltán szerint Krusovszky regénye korszakos mű, "a köztesség generációjának regénye; azé a generációé, amelyikben már nem él az a reflektálatlan hit, hogy van, hogy lehet mit továbbadni az utánuk jövőknek."

A nyertesek 2-2 millió forintot és 30 millió forint értékű médiatámogatást kapnak.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Coverage (COV)

AMR (Average Minute Rating)

Break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!