mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az ANYA magazin becélozta az Y-generációt is
2019-06-07 10:27 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A hazai lappiacon szinte egyedülállónak számító újítással jelentkezett a Kismama magazin éves különszáma, az ANYA.

A szerkesztőség nemcsak a tartalmat, hanem a struktúrát tekintve is szeretne innovatív lenni, ezzel is nyitni a folyton változó és fiatalodó olvasóközönség felé.

"A hazai női lappiacon ritka az a fajta tipográfia, amit az ANYA magazin legújabb számának tördelése során alkalmaztunk. Tudjuk, hogy az olvasóinknak nincs sok idejük hosszú, tömött szövegeket olvasni, valamint azzal is tisztában vagyunk, hogy a szemük hozzászokott az online tartalom fogyasztására. Ez pedig nekünk azt jelenti, hogy a nagy alapossággal készített, szakértők által jóváhagyott szövegeket sok helyen megtörjük, olvasás közben vezetjük a szemet és merész illusztrációkat használunk" - nyilatkozta a magazin főszerkesztője, Vályi-Nagy Erika, kiemelve, hogy a céljuk újfajta vizuális élményt nyújtani az olvasóiknak, azoknak a fiatalos, jó humorú, érett hölgyeknek, akik régóta várnak már egy minőségi tartalommal, eredeti külsővel rendelkező kiadványra.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!