mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kántor Kata
Kántor Kata
GfK Hungária Kft.
média szektormenedzser


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Virtuális kölyökkutya segít a gyerekeknek megismerni Magyarországot
2019-06-18 09:38 [MTI + Mediainfo.hu]

Országos turisztikai kampány indul, melynek célja, hogy az alsó tagozatos diákok megismerjék Magyarországot.

A mobil applikációra és pecsétgyűjtő útlevélre épülő program főszereplője Kajla, a kíváncsi kölyök vizsla, akit követve 41 magyarországi látnivalót fedezhetnek fel a gyerekek - közölték a szervezők Budapesti sajtótájékoztatón.

Németh Anna, a programot kezdeményező Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgató-helyettese ismertette: az útleveleket minden alsó tagozatos diák megkapja a tanév végén. Az útlevélbe nemcsak pecséteket gyűjthetnek, hanem saját rajzaikkal, élménybeszámolóikkal is kiegészíthetik azt.

Az útlevél mellett ingyenes készségfejlesztő mobilalkalmazás segíti a gyerekeket megyénként két-két, Budapesten három nevezetesség megismerésében. A 41 turisztikai nevezetesség közül példaként említette a Tihanyi apátságot, a Visegrádi fellegvárat, illetve a Fővárosi Állat- és Növénykertet.

A mobil alkalmazás feladatait fejlesztőpedagógusok dolgozták ki, az applikáció használatával a gyerekek játszva tanulnak Magyarország nevezetességeiről - tette hozzá Németh Anna.

Princzinger Péter, a Magyar Turisztikai Szövetség elnöke elmondta: a programhoz Magyarország bármely pontjáról csatlakozhatnak turisztikai cégek, akik felajánlhatnak valamilyen szolgáltatást a Kajla útlevéllel érkezőknek. Több tucat vállalkozó már regisztrált, limonádét, ebédhez ingyen desszertet vagy egy gombóc fagylaltot ígérve egy-egy turisztikai célpont közelben - jegyezte meg.

Homolya Róbert, a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója arról beszélt: a programhoz a MÁV is csatlakozott, így Kajla útlevéllel és diákigazolvánnyal júliusban ingyen lehet utazni, a gyermek kísérője pedig 33 százalékos kedvezményre jogosult.

Forrai Péter, a Magyar Posta vezérigazgató-helyettese azt mondta: a Magyar Posta júliusban és augusztusban ingyen viszi el a programban résztvevők képeslapjait, amelyeket a pecsétgyűjtő pontokon kapnak, illetve amelyeket saját maguk tervezhetnek a Magyar Posta ingyenes alkalmazásával.

Maczelka Márk, a SPAR Magyarország Kft. kommunikációs vezetője ismertette: a kampány részeként a SPAR matricagyűjtő akciót indít. Június 20. és augusztus 14. között 200 matricát gyűjthetnek külön, erre a célra megvásárolható albumba a gyerekek.

Az Kajla útleveleket a Turisztikai Szövetség a Klebelsberg Központ és az Oktatási Hivatal közreműködésével juttatja el az iskolásokhoz.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!