mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Ihász Ingrid (Rabbit)
MEC
digitális vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az AXE Ice Chill interaktív tesztje a villamosmegállókban
2019-06-25 10:38 [Marketinginfo.hu]

Június 1-től a Wesselényi utca / Erzsébet körút és Margit híd, budai hídfő 4-es, 6-os villamosmegállókban is találkozhatnak a járókelők az AXE egyedülálló, fiatalokat célzó Out Of Home megoldásával.

A márkázott megállók legérdekesebb elemei az interaktív LCD panelek, amiken - az egyre népszerűbb szavazós felületeket tovább gondolva - egy öt kérdésből álló tesztet tölthetünk ki. Az interaktív felületen képpárokat kapunk egymás után, nekünk pedig csak rá kell bökni arra a tárgyra, amit kúlabbnak vélünk! A válaszok leadása után egy nullától ötig tartó skálán láthatjuk az eredményt, sőt, szöveges jellemzést is kapunk kúlságszintünkről tippekkel kiegészítve.

Az AXE Ice Chill kúlságmérőkön az AXE ügynöksége, az ACG dolgozott, a felületet pedig a JCDecaux adta a kampányhoz.





Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!