mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Borháló idén is tarol a fesztiválokon
2019-07-02 08:10 [Marketinginfo.hu]

A cég a fogyási adatokból kiindulva folyamatosan monitorozza a fesztiválozók fogyasztási szokásait.

A fröccsben és tisztán is fogyasztható zamatos boroknak mára stabil táboruk van a nyári rendezvényeken. A rozéból készített különböző fröccstípusok a fesztiválozók egyre nagyobb kedvencei - mondja Kathona Krisztián, a Borháló borbeszerzésért is felelős alapító tulajdonosa.

A hidegen csapolt rozéból 2018-ban 14 százalékkal kellett többet a helyszínekre szállítani, mint két évvel korábban; az így kimért közel 15 ezer liter rozé a nagy kiszerelésben beszállított fehér alapbor értékesítését 11 százalékkal haladta meg. A kimért, csapolt fehérek eközben közel 30 százalékkal erősödtek, a prémium fehérborok értékesítése pedig csaknem megtriplázódott három év alatt. Az öt Sziget-fesztiválon a Borháló 2018-ban közel 40 ezer liter bort értékesített kimérésre alkalmas nagy kiszerelésben vagy palackban, ennek a felét tették ki a rozék, míg a másik felét 48 százalékban fehér- és mindössze 2 százalékban vörösborok alkották.

A Borháló az egy látogatóra jutó borfogyasztás növekedését szeretné elérni a nagy nyári fesztiválokon. "A fogyasztók igényeire figyelve jó ivású, karakteres savgerincű fehéreket és kicsit illatosabb, üdébb rozékat viszünk a Sziget-rendezvényekre idén is, a vörösnek pedig reprezentációs feladata is van, hiszen sok fesztiválozó először jár Magyarországon, és ez az első találkozása hazánk minőségi boraival" - mondja Kathona Krisztián.

A 2018-as fesztiválszezonhoz hasonlóan a Borháló partnere idén is a Mátrai borvidéket képviselő Dubicz Borászat lesz. A sauvignon blanc alapú Sziget White-nak, valamint a kékfrankos és pinot noir házasításából készült Sziget Rosénak tisztán és fröccsként is mindig frissnek, élvezetesnek kell lennie. Ennek érdekében a két alapbort hűtve, oxigéntől elzárva, acéltartályokban tárolják a pincészetben, és a fogyást figyelve rugalmasan, frissen letöltve, 10 literes bag-in-box kiszerelésben szállítják a helyszínekre a rendezvények ideje alatt. A gyors kiszolgálást csapológépek biztosítják. A Sziget White és a Sziget Rosé palackban is vásárolható lesz, hozzájuk harmadikként csatlakozik a kékfrankosból és cabernet franc-ból házasított Sziget Red. A különleges élményre vágyók, illetve a magyar borkészítéssel először találkozó külföldi vendégek a Dubicz reprezentatív prémiumszortimentjéből is válogathatnak a fesztiválokon.

Az öt nagy Sziget-rendezvényen kívül idén is a Borháló lesz az EFOTT, vagyis az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója beszállítója - a fesztivál július 9-én kezdődik Velencén. A márka emellett bővülő megrendelői körnek szállít a HoReCa-szegmensben, így a vendégek az ország egyre több éttermében, vendéglátóhelyén találkozhatnak a Borháló gondosan kiválasztott minőségi tételeivel a ház boraként vagy prémiumborként.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!