mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Marquard Media üdvözli a Prada döntését
2019-07-04 10:49 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Marquard Media Mo. Kft., mint Magyarország első "furfree" médiavállalata örömmel üdvözli a hírt, miszerint a Prada Group a 2020-as szezontól kezdve nem fog többé állati eredetű prémet használni a kollekcióiban.

Az elmúlt időszakban több vezető nemzetközi divatház - például a Gucci, Michael Kors, Versace, Furla, Burberry - döntött úgy, hogy felhagy a valódi szőrme használatával, ehhez a listához csatlakozott tegnapi bejelentésével a Prada is.

A Marquard Media, a fenti kezdeményezéssel egyetértve és támogatva azt, 2018-ban a magyar médiavállalatok közül elsőként hozta meg a döntést, miszerint sem hirdetésben, sem divatösszeállításban nem szerepeltet állati szőrből készült ruhadarabokat, táskákat és kiegészítőket.

A nemzetközi hírre, így reagált a Magyar Szőrmeellenes Liga:

"Ez az változás annak köszönhető, hogy a Fur Free Alliance (FFA) , mely 40 ország több mint 50 állatvédelmi szervezetét egyesíti - többek közt a Magyar Szőrmeellenes Ligát és Vegán Állatvédelem Egyesületet, Olaszország egyik legrégebbi állatvédelmi szervezetét, a LAV-ot valamint az Egyesült Államok egyik legnagyobb szervezetét is, a The Humane Society of the United States- - tárgyalásokat kezdeményezett a luxustermék gyártóval. A három szervezet képviselői közel 1 évnyi kitartó és pozitív tárgyalási stratégiával elérték azt, hogy a Prada csoportnál megszülessen a döntés arról, hogy többé nem használnak állati prémeket a termékeiknél.
Ligánk véleménye szerint, ez egy újabb szög a magyar szőrmeipar koporsójában is, mert több százezer állat menekülhet meg a sorban tudatosságra ébredő divatcégek felelős viselkedése okán."

"Míg egyesek számára a szőrme a tradicionális elegancia és luxus szinonimája, másoknak az állatok értelmetlen és brutális, pusztán hiúságból való legyilkolását jelképezi. Azonban mára egyértelmű, hogy a divatipar átalakulása egy etikusabb, szőrme-mentes jövő felé egyre nagyobb üteművé vált az elmúlt évek során. Különösen büszkék vagyunk arra, hogy mint a világ egyik legnagyobb divatmagazinjának, az InStyle-nak, kiadójaként mi is beállhattunk ebbe a sorba és tehetünk valamit a fenntartható jövő érdekében." - fogalmaz Salamon Brigitta, a Marquard Media vállalati kommunikációs vezetője.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!