mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Marquard Media üdvözli a Prada döntését
2019-07-04 10:49 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Marquard Media Mo. Kft., mint Magyarország első "furfree" médiavállalata örömmel üdvözli a hírt, miszerint a Prada Group a 2020-as szezontól kezdve nem fog többé állati eredetű prémet használni a kollekcióiban.

Az elmúlt időszakban több vezető nemzetközi divatház - például a Gucci, Michael Kors, Versace, Furla, Burberry - döntött úgy, hogy felhagy a valódi szőrme használatával, ehhez a listához csatlakozott tegnapi bejelentésével a Prada is.

A Marquard Media, a fenti kezdeményezéssel egyetértve és támogatva azt, 2018-ban a magyar médiavállalatok közül elsőként hozta meg a döntést, miszerint sem hirdetésben, sem divatösszeállításban nem szerepeltet állati szőrből készült ruhadarabokat, táskákat és kiegészítőket.

A nemzetközi hírre, így reagált a Magyar Szőrmeellenes Liga:

"Ez az változás annak köszönhető, hogy a Fur Free Alliance (FFA) , mely 40 ország több mint 50 állatvédelmi szervezetét egyesíti - többek közt a Magyar Szőrmeellenes Ligát és Vegán Állatvédelem Egyesületet, Olaszország egyik legrégebbi állatvédelmi szervezetét, a LAV-ot valamint az Egyesült Államok egyik legnagyobb szervezetét is, a The Humane Society of the United States- - tárgyalásokat kezdeményezett a luxustermék gyártóval. A három szervezet képviselői közel 1 évnyi kitartó és pozitív tárgyalási stratégiával elérték azt, hogy a Prada csoportnál megszülessen a döntés arról, hogy többé nem használnak állati prémeket a termékeiknél.
Ligánk véleménye szerint, ez egy újabb szög a magyar szőrmeipar koporsójában is, mert több százezer állat menekülhet meg a sorban tudatosságra ébredő divatcégek felelős viselkedése okán."

"Míg egyesek számára a szőrme a tradicionális elegancia és luxus szinonimája, másoknak az állatok értelmetlen és brutális, pusztán hiúságból való legyilkolását jelképezi. Azonban mára egyértelmű, hogy a divatipar átalakulása egy etikusabb, szőrme-mentes jövő felé egyre nagyobb üteművé vált az elmúlt évek során. Különösen büszkék vagyunk arra, hogy mint a világ egyik legnagyobb divatmagazinjának, az InStyle-nak, kiadójaként mi is beállhattunk ebbe a sorba és tehetünk valamit a fenntartható jövő érdekében." - fogalmaz Salamon Brigitta, a Marquard Media vállalati kommunikációs vezetője.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!