mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hampuk Richárd
Hampuk Richárd
Eurolex Consulting Media & PR
Account Manager


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
BrandFestival: trendek, amik a jövőt formálják
2019-07-05 17:07 [Marketinginfo.hu]

A BrandFestival trendLAB harmadik alkalommal publikálja a hazai marketing- és kommunikációs szakterület trendjeivel kapcsolatos prognózisát (TRENDS AND CHANGES THAT SHAPE 2020).

A BrandFestival trendLAB az ügynökségi, a tartalom-szolgáltatói, a megrendelői- és kutatói oldal neves szaktekintélyének bevonásával - a jelen tendenciái alapján - vizsgálta a jövő menedzsment és marketing-kommunikációs trendjeit.

A vezetőkkel folytatott beszélgetésekből számos stratégiai fontosságú terület rajzolódott ki. A közeljövő legmeghatározóbb trendjei Magyarország vezető szakemberei szerint többek között: growth mindset, future of work - munkahelyi automatizáció, agilis transzformáció, reziliencia, employer branding-munkavállalói élményteremtés, zerowaste, purposeful branding, service design, visual storytelling, customer journey mapping, emocionális kötődésen alapuló irracionális vásárlói döntések.

A BrandFestival, Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója. A rendezvényen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják meg a stratégiaalkotás, márkaépítés és az értékesítési folyamatok terén szerzett tapasztalataikat. Az elmúlt rendezvényeken a majd 570 márkáról szóló, 843 előadást, közel 11.000 résztvevő követte.

A demokratikus-konferenciamodell keretében szervezett "master mind" találkozókon összegyűjtésre kerültek azok a releváns területek, amelyekben fundamentális változások kísérik a marketing- és kommunikációs szakemberek munkáját, az alábbi kérdések mentén: Merre tart a magyar médiapiac, milyen kihívások várnak a piac szereplőire? A növekedési lehetőségek elősegítése érdekében milyen új stratégiai irányokat kell kijelölni? Hogyan javítható a márka piaci teljesítménye? Milyen az innovációhoz és a médiakreativitáshoz fűződő viszonya a piaci szereplőknek?

"Az elmúlt évek hagyományainkból kiindulva a hazai üzleti környezetet meghatározó, néhány nagyobb ívű, és pár azonnal is érzékelhető trendet sikerült meghatározni. A "purposeful branding", a "zero waste" és a "körforgásos gazdaság" jegyében a vásárlók már nem elégszenek meg egyszerűen a termékek megvásárlásával. A new age brandeknek fel kell tudniuk mutatni egy olyan értékelvűséget, amivel a fogyasztók érzelmileg is tudnak azonosulni. Továbbá a kommunikációs piac innovációinak - felületek, technológiák - életciklusa egyre rövidül. Ebben a felfokozott "speedkényszerben" az új dolgok használata akár öncélúvá is válhat." - nyilatkozta Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group reklámügynökségi csoport ügyvezetője, a BrandFestival elnöke.

A trendek azonosítására és összegyűjtésére a Gartner piackutató cég Hype-ciklusát használták. Ez a grafikon azt az aktuális állapotot ábrázolja, hogy egy-egy új trend/technológia melyik fejlődési szakaszánál tart. A trendek pillanatnyi érettsége és további útjának ismerete igen fontos a vállalati marketing és kommunikációs stratégiák megtervezésénél. Azokra a trendekre fókuszáltak, amelyek a legmagasabb üzleti és társadalmi értéket teremtve, a "termelékenység fennsíkján" vannak, vagy jó eséllyel oda juthatnak, azaz a rájuk irányuló figyelem és bizalom hosszú ideig egyenletes marad.

A Programalkotó grémium tagjai:
 
  • Ambruszter Géza: Gemius Hungary, ügyvezető
  • Barna Tamás: Republic Group, ügyvezető, a BrandFestival elnöke
  • Burka Szilvia: Praktiker Magyarország, marketing manager
  • Csanda Gergely: Telentuno, marketingvezető
  • Dr. Berkes Péter: BrandFestival, szakmai igazgató
  • Edvin Freud: SentiOne Magyarország, business development manager
  • Faludi Péter: Havas Media Group, ügyvezető
  • Farkas Dániel: Starnetwork, szakmai vezető
  • Farkas Zsolt: 7Digits Growth Agency, ügyvezető & social media specialista
  • Furák András: Republic Group, portfólió-igazgató
  • Göbölyösné Mátrahegyi Anna: Médiapiac Kft., ügyvezető
  • Györke Zoltán: Lapcom, vezérigazgató
  • Horváth Ádám: NuHeadz Talent Management, alapító
  • Lovas Tamás: Decathlon, marketingkommunikációs vezető
  • Márton Szabolcs: Republic Group, kreatívigazgató, a BrandFestival kreatív vezetője
  • Matócza Szabina: Cherrisk, Head of Innovation & Development
  • Melles Katalin: Inspira Media Research, kutatási igazgató
  • Piroska Éna: Magyar Fejlesztési Bank, Marketingcommunication Manager
  • Szabó Csenger: Chatbotize.me, ügyvezető
  • Szili Tímea: Cordia, Head of Marketing
  • Tóth Valentin: Coca-Cola HBC, Group Community Affairs Director
  • Vági Róbert: Central Médiacsoport, kereskedelmi igazgató
  • Vágvölgyi Mihály: DeepInsight, ügyvezető
  • Varga-Szilágyi Zsolt: Post for Rent, ügyvezető
  • Yalcinkaya Veronika: Raiffeisen Bank Zrt., marketingigazgató




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!