mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Ihász Ingrid (Rabbit)
MEC
digitális vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az ibis szállodamárka a Szigeten
2019-07-08 09:15 [Marketinginfo.hu]

Az ibis szállodamárka nemzetközi programjának keretében 17 országban adnak helyi művészek összesen 44 intim és exkluzív minikoncertet.

Az ibis Music magyarországi eseményén, az ibis Budapest Centrum közösségi terében ketten is felléptek: a yesyes dinamikus, fiatalos koncerten adott válogatást legnépszerűbb dalaiból, a sokoldalú és izgalmas Myra Monoka pedig kortárs r'n'b-ből és érzelemdús elektronikus popból ötvözött számait mutatta be.

Az ibis a Sziget Fesztivállal, a Spofity-jal és a brit 4th Floor Creative Grouppal közösen hozta létre az ibis Music-ot, amely a legújabb lépés a szállodamárka átalakulásában. Az ibis életteli, interaktív közösségi csomópontokat alakít ki a szállodákban, ezzel teljesen új élményeket ajánlva a helyi közösségeknek és utazóknak.

A program csúcspontja augusztus 7., amikor a korábban az ibis Music rendezvényein szereplő művészekből kilencen léphetnek a 2019-es Sziget Fesztivál ibis színpadára. A zsűri közülük fogja kiválasztani az ibis Music legjobb feltörekvő zenésze díj nyertesét. A győztes együttműködési szerződést köthet a Sony Music UK 4th Floor Creative Group csapatával, akik segítenek a zenekar karrierjének elindításában, továbbfejlődésében: a promócióban és készülő albumuk mentorálásában.

Az új márkapozícionálással, a mobilos check-in lehetőségével, az új design-iránnyal és F&B ajánlatokkal az ibis Music kifejezetten zeneszeretőknek nyújt különleges élményeket. A programot az összes ibis szállodában bevezetik. Ez a zenei platform köré összpontosuló termékekben, szolgáltatásokban és egyéb tevékenységekben is meg fog jelenni: hotelen belüli fellépések, hangszerek a vendégek számára a lobbyban, zenehallgatásra alkalmas eszközök a szállodai szobákban.

Egyes országokban a program kiegészül fesztiválokkal közös partnerségekkel is - például a Dot to Dot fesztivállal az Egyesült Királyságban és a Montreux Jazz Fesztivállal Svájcban.

A márka jelenleg olyan csomagokon dolgozik, melyek kifejezetten zenészek és zeneszeretők számára nyújtanak szolgáltatásokat, hogy a szállodák valódi zenei központok lehessenek a vendégek, a helyi közösségek és a zeneipar számára is.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

IT Manager
[2019-08-06]
Projektmenedzser
[2019-08-06]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!