mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Klenovszki János
Klenovszki János
NRC Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Folytatódik a Bezár a Bazár!
2019-07-10 11:16 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Bezár a Bazár! sikere töretlen, így a nézői igényekhez igazodva június 24-től továbbra is a Majka és Tilla vezetésével készült game show-t láthatják a nézők a TV2 képernyőjén hétköznap esténként.

A műsor fantasztikus májusi eredményei (16,9% SHR) júniusban tovább javultak (17,2% SHR - 18-59-ben live adatok alapján a június 3. és 19. közötti időszak átlaga), így a TV2 lett a legnézettebb televíziócsatorna a Bezár a Bazár! műsorsávjában (18-59-es korosztály, 19:10 - 20:50).

Hatalmas népszerűségnek örvend a TV2 Bezár a Bazár! című műsora, amely május után júniusban is a nézők kedvence lett. A műsor eddigi júniusi adásaival a teljes lakosság körében mind a 13-szor nyerni tudott az idősávjában az RTL Klubbal szemben (SHR% szerint, live adatok alapján), június 14-én a két rivális csatorna közti különbség ebben az idősávban elérte a 8,9 százalékpontot - a TV2 javára.

Júniusban a teljes lakosság körében a teljes napot nézve is tartja vezető helyét a TV2. A 24. héten a TV2 mindhárom vizsgált célcsoportban magasabb közönségarányt ért el, mint az RTL Klub (egész napot vizsgálva). A teljes lakosság körében ez a kiemelt, esti idősávra (prime time) is igaz. Csoport szinten is mindhárom fontos célcsoportban (18-49, 18-59, 4+), mindkét vizsgált idősávban (teljes nap, prime time) megelőzte a TV2 Csoport az RTL Magyarország csatornáit.

A Bezár a Bazár! a 18-59 és a 18-49 éves korcsoportokban a 13 adásból 11-szer tudta legyőzni az RTL Klubot sugárzásának idősávjában. Itt is június 14-én született a legkiemelkedőbb eredmény: a 18-59 évesek körében a műsor közönségaránya 19,0% volt, míg a legnagyobb konkurens, az RTL Klub 10,3 százalékponttal alacsonyabb, mindössze 8,7%-os részesedést tudott elérni az idősávban.

A Bezár a bazár sikere megkérdőjelezhetetlen, éppen ezért a nézői igényekhez igazodva a TV2-n tovább folytatódik a műsor június 24-től a Tények után.

*Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás, Live adatok alapján


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

IT Manager
[2019-08-06]
Projektmenedzser
[2019-08-06]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!