mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Csermely Ákos
Csermely Ákos
Média Hungária konferenciairoda
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Már mobilfizetéssel is lehet jegyet váltani a fővárosi állatkertbe
2019-07-10 14:56 [MTI + Mediainfo.hu]

Már mobilfizetéssel is lehet jegyet váltani a Fővárosi Állat- és Növénykertbe, a Nemzeti Mobilfizetési (NM) Zrt. applikációjával.

Persányi Miklós, az intézmény főigazgatója kiemelte: a mobilfizetéssel megvásárolt belépőjegynek nincs tranzakciós vagy egyéb költsége, annyit fizet a felhasználó, mint amennyit a pénztárnál kellene.

Közel két hónapos tesztidőszak után, július elseje óta lehet az állatkerti belépőt mobilfizetéssel megvenni - mondta Veres Mihály, az NM Zrt. vezérigazgatója.

Persányi Miklós hozzátette: a mobilfizetéssel elérhető digitalizált jegy környezetbarát és igazítható a folyamatosan bővülő attrakciókhoz is. Az új megoldást kiemelt jelentőségűnek nevezte, hiszen az állatkert az ország egyik leglátogatottabb nevezetessége, évi egymillió látogatóval, akiknek így kényelmesebb és gyorsabb lett a jegyváltás.

Hamarosan az idei félmilliomodik látogatót köszöntik, a nagyjából két év múlva elkészülő fejlesztésekkel még több látogatójuk lesz - jelezte a főigazgató. A közönséget újabb és újabb érdekességekkel várják: a Cápasuliba nemrég érkeztek új cápák, sok kisállat cseperedik, nemrégiben a flamingóknál kelt ki 15 fióka, de van kiselefánt, gorilla és orangután kölyök is - sorolta Persányi Miklós.

Veres Mihály, az NM Zrt. vezérigazgatója elmondta: a látogatónak le kell töltenie okostelefonjára a mobilfizetési applikációt, ki kell választania a megfelelő belépőjegyet és nincs más dolga, mint élvezni a gyors és készpénzmentes fizetés előnyeit. A megvásárolt belépőket elegendő telefonon bemutatni - ismertette a vezérigazgató.

Tájékoztatott arról is, hogy az öt éve működő mobilfizetési szolgáltatást nyújtó Nemzeti Mobilfizetési Rendszert a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. 2018. őszén tette alkalmassá a digitalizált belépőjegy szolgáltatások kiszolgálására, ami tartalmazza a mobilfizetéssel történő jegyvásárlást és ellenőrzést. Terveik szerint az együttműködésüket az állatkerttel később továbbfejlesztik, és a budapesti állatkerti belépőjegy tartalmazhatja majd a tömegközlekedés költségét is. Veres Mihály szerint a mobilfizetési rendszer szolgáltatásai iránt jelentős az igény, 2014-ben még 1,2 millió felhasználója volt, jelenleg már 2,6 millióan használják.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

IT Manager
[2019-08-06]
Projektmenedzser
[2019-08-06]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!