mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Női Labdarúgó VB - 2019
2019-07-11 12:11 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az egyhónapos rendezvényre Magyarországon több mint kétmillióan voltak kíváncsiak.

A férfiak átlagosan 2 óra 24 percet, a nők 1 óra 7 percet szántak a mérkőzések megtekintésére, és összesen 1012 darab tévéreklámot láttak az élő közvetítések vagy ismétlések során, derült ki a Nielsen adataiból.

A női labdarúgás iránti érdeklődés évről évre nő, derül ki a Nielsen Sports 2019-es, 24 ország bevonásával készült kutatásából: globálisan a lakosság 16 százaléka érdeklődik kifejezetten a női foci iránt (az általában labdarúgás iránt érdeklődők 44 százaléka mellett, amelybe beletartozik a férfi-női változat egyaránt). Ez a 16 százalék 314 millió embert jelent világszerte.

A rajongói összetételt nézve viszonylag kiegyenlített a nemek aránya: a nőifoci-szurkolók 46 százaléka nő, 54 százaléka pedig férfi. Legnagyobb arányban a 25-34 éves korosztályból kerülnek ki az érdeklődők. A FIFA női labdarúgó bajnokság esetében a mérkőzések által elért közönség Magyarországon 63%-ban férfiakból, 37%-ban nőkből állt.

"A női labdarúgást övező érdeklődés globálisan egyre nő, ennek bizonyítéka a növekvő nézői tábor és az erre fordított szponzorációs keret megemelkedése" - mondta Karafiáth Metta, a Nielsen kommunikációs vezetője. "A női sportok iránt rajongók aktív bevonódását alátámasztják a televíziós nézettségi adatok és a közösségi médiában, pl. a Facebookon kommentelők aránya: 44 százalékuk nő."

Ami a sportszponzorációt illeti: a Nielsen Sports globális kutatása szerint 100-ból 61 nőifoci-rajongó számára vonzóak a mérkőzések során vagy a játék kapcsán megjelenő márkák, sőt, 42 százalék tudatosan további információt gyűjt azokról a brandekről, amelyekkel ezen alkalommal találkozik.

A hazai televízióban a vébé élő és ismételt mérkőzéseinek műsorkörnyezetében 1012 darab reklámszpotot sugároztak. Jellemzően gyógyhatású készítmények, kereskedelemmel kapcsolatos hirdetések (áruházak, élelmiszerkereskedések és műszaki áruházak), valamint különféle élelmiszereket népszerűsítő reklámok futottak az egyhónapos FIFA-rendezvény alatt összesítve hat és fél órában.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Elérés (Reach)

Break

Reception Share (RSH%)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

IT Manager
[2019-08-06]
Projektmenedzser
[2019-08-06]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!