mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Peresztegi Zoltán
Peresztegi Zoltán
Schibsted Classified Media
alelnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az AMC-től érkezett az Eurosport Digital új vezetője
2019-07-12 20:22 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Discovery Paul Rehriget nevezte ki az Eurosport Digital vezérigazgatójának. Az új vezető az Eurosport fogyasztóknak szóló digitális termékeinek és szolgáltatásainak fejlesztéséért és irányításáért felel majd.

Rehrig a Discoveryhez és az Eurosporthoz az AMC Networkstől érkezik, ahol közel nyolc évig digitális és üzletfejlesztési ügyvezető alelnökként ő felelt az AMC Networks globális digitális partnerkapcsolataiért és a közvetlen fogyasztói előfizetéses szolgáltatásokért. Pozíciójában csapatával két piacvezető digitális VOD-szolgáltatást - a Sundance Now-t és a Shuddert - is elindított.

A Discoverynél Rehrig felügyeli az Eurosport fogyasztóknak szóló digitális termékeinek fejlesztését, beleértve az egyetlen egész Európára kiterjedő sport-streaming szolgáltatást és applikációt, az Eurosport Playert, illetve Európa első számú online sportoldalát, a havonta több mint 30 millió egyedi felhasználót kiszolgáló Eurosport.com-ot. Paul Rehrig közvetlenül Peter Faricy-nek, a Discovery globális DTC (fogyasztóknak nyújtott szolgáltatásokért felelős) vezérigazgatójának felel.

"Nagy örömünkre szolgál, hogy a csapatunk ilyen kiemelkedő vezetővel bővül, aki világszerte sikerrel indított be és működtetett közvetlenül a fogyasztóknak szóló szolgáltatásokat és termékeket. Paul a tökéletes választás az Eurosport Digital csapatának vezetésére - mondta Peter Faricy. - Paul gondoskodni fog arról, hogy az Eurosport - kihasználva a jövő izgalmas lehetőségeit - olyan immerzív többképernyős szolgáltatásokat és élményeket nyújtson, amelyek táplálják az emberek szenvedélyét, és bevonják a sportrajongók globális közösségeit."

"Lenyűgöző, ahogy az Eurosport innovatív digitális vezetővé vált a sport területén a Discovery irányítása alatt. Nagy felelősség a sportrajongók számára műsorokat és tartalmakat biztosítani Európa-szerte, és örülök, hogy ilyen világszínvonalú csapatot vezethetek - mondta Paul Rehrig. - Hatalmas lehetőséget rejt magában az Eurosport digitális termékei által nyújtott élmények fokozása és bővítése. A rajongók mélyebb bevonása, a közönség és az előfizetői tábor növelése a régióban számos innovatív módszerre ad lehetőséget."

Az Eurosport Digital szolgáltatásait - a világ legnagyobb sporteseményeihez kapcsolódó élő közvetítéseit, on-demand videós tartalmait, híreit és eredményeit - több millió rajongó használja. A következő 12 hónap jelentős eseménye lesz a 2020-as tokiói olimpia, amely minden percéhez az Eurosport biztosít exkluzív digitális hozzáférést Európa-szerte*. Emellett az év során más prémium sportágak élő eseményei is itt lesznek elérhetők: többek között több mint 2500 órányi élő kerékpársport 200 napon keresztül, az összes tenisz Grand Slam-torna minden mérkőzése, illetve a téli sportszezon minden fontosabb világbajnoksága és világkupája.


*Oroszország és Franciaország kivételével


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!