mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szántó Gábor
Szántó Gábor
DDB Reklámügynökség
Head of Innovation and Digital


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Filmfesztivál-támogatások és rádiós döntések
2019-07-15 12:17 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A testület döntött a Los Angeles-i Magyar Filmfesztivál és a IV. Ars Sacra fesztivál támogatásáról is, valamint pályázati nyilvántartásba vette mindkét pályázót a Győr 88,1 MHz körzeti rádiós frekvencia pályázatán.

A Médiatanács 4 millió forinttal támogatja a 19. Los Angeles-i Magyar Filmfesztivált, ahol november 7. és 14. közötti magyar filmhét keretében a Magyar Média Mecenatúra Program támogatásával készült filmeket is vetítenek. A tanács továbbá 1,2 millió forinttal járul hozzá a szeptember 16. és 22. közötti IV. Ars Sacra filmfesztiválhoz. A testület 300-300 ezer forinttal jutalmazza az egész estés dokumentumfilm, a rövid dokumentumfilm és a rövidfilm kategóriák nyerteseit, valamint a közönségdíjas alkotást.

A Győr 88,1 MHz helyi frekvencia közösségi jellegű használatának pályázati felhívására beérkezett ajánlatok alaki vizsgálata után a Médiatanács nyilvántartásba vette mindkét pályázót: a Karc FM Média Kft.-t és a Katolikus Rádió Zrt.-t. A grémium engedélyezte a Hold Reklám Kft.-nek, hogy esedékes médiaszolgáltatási díját részletfizetésben teljesítse. A Médiatanács gyakorlata szerint olyan médiaszolgáltatók részesülhetnek részletfizetési kedvezményben, amelyek fizetési készsége és képessége megalapozott, és még nem részesültek korábban olyan részletfizetési kedvezményben, amelynek ne tettek volna eleget.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!