mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Renault és a Dacia a Generali Gyerek Szigeten
2019-07-18 11:26 [Marketinginfo.hu]

A Progressive Reklámügynökség felelt a Renault és a Dacia megjelenéséért a Generali Gyerek Szigeten.

A cél azon hétszemélyes családi autók bemutatása volt, melyeket a nagycsaládosok autóvásárlási támogatásával lehet megvásárolni 2019 második felétől. A Generali Gyerek Sziget június 1-től június 23-ig tartott, 4 hétvégén keresztül minden szombaton és vasárnap.

A rendezvényen a Progressive a korábban a Vivicittán is megvalósított szerencsekerék koncepciót dolgozta át a márkák számára, immár a legfiatalabb jövendőbeli utasaikra szabva: a gyerekek kézműves foglalkozásokon vehettek részt, illetve ajándékokat nyerhettek a kerék megpörgetésével. Természetesen a szülőkre is gondoltak: a standon regisztrálók között családi hosszú hétvégés tesztvezetést sorsolnak ki hamarosan.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

IT Manager
[2019-08-06]
Projektmenedzser
[2019-08-06]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!