mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A biztonsági kód használata az online vásárlásoknál
2019-08-12 09:47 [MTI + Mediainfo.hu]

Az internetes vásárlásokkal elkövetett csalások megakadályozásáért szeptember 14-től kötelező lesz a biztonsági kód használata az online vásárlásoknál az Európai Unión belül.

Rajnai Zoltán, Magyarország kiberkoordinátora hozzátette: globális szinten az internetes vásárlásokkal elkövetett csalások értéke ezer milliárd dollárokban mérhető.

Az online vásárlás menete nem fog változni, azzal a megkötéssel, hogy átutalás előtt a bankon keresztül SMS-ben egy digitális biztonsági kód érkezik majd a vásárlónak, amit megadva fejezheti be a rendelést - magyarázta Rajnai Zoltán.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!