mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hernádi Gábor
Hernádi Gábor
HD marketing, Star Network
Ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Júliusban is főműsoridős piacvezető az RTL Klub
2019-08-09 11:58 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Kimagasló eredménnyel zárta a júliust az RTL Klub, 2019 első hét hónapjában csaknem 59 millió videómegtekintést regisztrált az RTL Most!

Kimagasló eredménnyel zárta a júliust az RTL Klub: a csatorna júliusi főműsoridős közönségaránya 12,1 SHR% volt, ezzel továbbra is piacvezető a kereskedelmileg legfontosabb, 18-49-es korcsoportban.

A nézők kedvenc sorozata továbbra is A mi kis falunk: a saját gyártású vígjátéksorozat napi ismétlései eddig 19,0 SHR %-os nézettséget hoztak 18-49-es közönség körében és kivétel nélkül mindegyik epizód győztesnek bizonyult a saját idősávjában.
Az RTL Klub a 2019-es év első hét hónapjában (2019.01.01. - 2019.07.31, összesen 212 nap) a 18-49-es korcsoporton, főműsoridőben 174 napot nyert meg.

Megállíthatatlan az RTL Most!

Folyamatosan növekszik az RTL Most online videós felület népszerűsége: az RTL Magyarország AVOD platformja 2019 első hét hónapjában csaknem 59 millió videómegtekintést regisztrált - ez 156%-kal több a tavalyi év hasonló időszakához képest. Emellett több, mint félmillió új felhasználó csatlakozott a szolgáltatáshoz.

Az RTL Most felületén jelenleg közel 9 ezer videó érhető el, a tartalmat pedig tovább színesíti, hogy a tavaly indult két új tematikus csatorna - a SzeressMost és a NevessMost - mellett az idei évben már két Film+ pop up kampány is futott: az időszakosan elérhető, filmes tematikájú válogatásban az érdeklődők számos nagysikerű, egészestés mozifilmet is megtekinthettek a platformon.

Online is hasít A mi kis falunk

Az idei év első hét hónapjának legnépszerűbb RTL Most-os tartalma A mi kis falunk és a Drága örökösök volt, amit A Tanár, illetve a Való Világ követ. Ami a tavaszi szezon műsorait illeti: az RTL Most nézői a Cápák Között, a Főnök inkognitóban, valamint a Gyertek át! epizódjaira kattintottak leginkább.

2019. első félévben az oldal felhasználóinak aránya a következőképp alakult: 75% Magyarországról, 4,9% Romániából, 4,8% Németországból, 3,8%-uk Nagy-Britanniából, 3%-uk pedig Ausztriából kereste fel a platformot, de érkezett látogató Új-Zélandról, a Dominikai Köztársaságból és Paraguayból is.

Forrás: Nielsen Közönségmérés, GemiusPrism, Google Analytics


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

IT Manager
[2019-08-06]
Projektmenedzser
[2019-08-06]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!