mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A vártnál jóval többen látogattak el a Strand Fesztiválra
2019-08-27 10:35 [MTI + Mediainfo.hu]

A vártnál jóval többen, 126 ezren látogattak el Zamárdiba, a MOL Nagyon Balaton nyárzáró eseményére, a Strand Fesztiválra.

A 2013-ban indult fesztivál mára a Balaton régió egyik legnépszerűbb programja lett; a hazai fesztiválszervezés történetében először fordult elő, hogy az ötnapos rendezvényen három alkalommal is ki kellett tenni a "teltház" táblát, a hétvégi koncertekre minden jegy elkelt. A látogatók megtöltötték a déli part szinte összes szálláshelyét.

A nyitónapon adták át a Petőfi Zenei Díjakat, a programban pedig többek között a Bastille, Jason Derulo, Anne-Marie, Dimitri Vegas & Like Mike, John Newman, Steve Aoki és több száz hazai előadó koncertje szerepelt.

A fesztiválon végzett adománygyűjtés eredményeként 140 hátrányos helyzetű diák iskolakezdését támogatják összesen 1,4 millió forinttal az Ökumenikus Segélyszervezeten keresztül - idézi a közlemény Lobenwein Norbert főszervezőt.

A Stranddal egy időben zajló B my Lake fesztiválon a legnagyobb sikert a Tale of Us és Sven Väth naplementés koncertje hozta, az eseményen 4 nap alatt 46 ezren vettek részt" - közölte Fülöp Zoltán főszervező.

A MOL Nagyon Balaton szeptember 13-14-én a balatonboglári Gömbkilátónál folytatódik a Balaton Piknikkel. A sorozat eseményei már most egymilliónál több vendéget vonzottak idén a Balaton partjára - írják a szervezők.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!