mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Soós Gergely
Soós Gergely
neo
alapító-ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Szállodákat, üdítőket és autókat hirdet a legtöbb termékmegjelenítés
2019-09-24 10:30 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A testület elfogadta az országos kereskedelmi televíziók 2019 első félévében sugárzott, saját gyártásban készített műsoraiban feltűnő termékmegjelenítéseket vizsgáló tanulmányt.

A hat hónap alatt összesen 17 796 termékmegjelenítés szerepelt az RTL Klubon és a TV2-n, ami tizenöt százalékkal meghaladta a 2018 azonos időszakában regisztráltakat (15 471). A legtöbb termékmegjelenítés az RTL Klub Reggeli (2298) című műsorához kapcsolódott, amit a Fókusz (1625) és a Drága örökösök (891) követett - a TV2 Bezár a bazár! (886) című műsora a negyedik helyet szerezte meg. A termékmegjelenítésekben 2519-féle márkát hirdettek, köztük egy diétás termék szerepelt a legtöbbet 456 alkalommal, és ez a márka állt az élen az RTL Klubnál is. A TV2-nél egy bútorüzlet volt az időszak vezető hirdetője 156 megjelenéssel, amely az összesített listában azonban nem került be a top 10-be.

A gazdasági szektorok közül a szolgáltatás jelent meg leginkább, amit az élelmiszer- és a közlekedési ágazat követett. A szolgáltatásokon belül a szállodák és panziók, az élelmiszerek között a szénsavas üdítők, míg a közlekedési szektornál a személyautók szerepeltek a legtöbbet.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!