mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hampuk Richárd
Hampuk Richárd
Eurolex Consulting Media & PR
Account Manager


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A fenntarthatóság legjobbjait díjazta a Magyar Telekom
2019-09-24 12:04 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Magyar Telekom képviselői szeptember 11-én, a Fenntarthatósági Chat beszélgetés után adtak át három, fenntarthatósághoz kapcsolódó elismerést.


A Magyar Telekom a Fenntarthatósági Sajtódíjat, a TOP3 Fenntartható Beszállítói Díjat, valamint a legfenntarthatóbb vállalkozásoknak és társadalmi szervezeteknek ítélt DELFIN Díjat.

A Telekom Fenntarthatósági Sajtódíjhoz a vállalat a fenntarthatóság digitális nagyköveteit kereste, olyan alkotókat, akiknek a művei, írásai ráirányították a közvélemény figyelmét a fenntarthatóság témájára, és arra, hogy a digitalizáció segítségével tehetünk a társadalmi, gazdasági és környezeti problémáinak, kihívásainak fenntartható kezeléséért. A Magyar Telekom zsűrije három kategóriában várta a nevezéseket.

A TV/rádió/videós tartalom kategóriájának nyertese a SzuperZöld c. műsor (RTL Klub, műsorvezető: Simon Krisztián) Környezetvédelem és innováció című munkája lett. Sajtócikk (print, online) kategóriában Bánáti Anna (Forbes) A körforgásos gazdaság nem egy jópofa dolog című cikke kapta a legjobbnak járó elismerést. Blog/vlog bejegyzés kategóriában idén újra Nagy Réka (Ökoanyu) vehette át a díjat, Appok és szolgáltatások a hulladékcsökkentés jegyében című bejegyzésével.

A piacvezető telekommunikációs vállalat elismerte a beszállítói körének legjobbjait is a TOP3 Fenntartható Beszállítói Díj keretében. Díjazottak: Wavemaker Hungary Kft., NEC Eastern Europe Kft. és a NET-MICRO Kft.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!