mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Peresztegi Zoltán
Peresztegi Zoltán
Schibsted Classified Media
alelnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Megújul a Life Televízió
2019-10-15 11:15 [MTI + Mediainfo.hu]

Friss arculattal, saját gyártású műsorokkal, pozitív életérzés közvetítésével és az igényes szórakoztatás műfajával újul meg a Life Televízió.

Mészárosné Kelemen Beatrix, a tévécsatornát működtető Media Vivantis Zrt. elnöke, az MTI-nek elmondta: a LifeTV egy jó hangulatú, pozitív életmódcsatorna, amely értékeket közvetít. Céljuk az igényes szórakoztatás, közvetíteni az életörömöt, a pozitív életérzést.

A LifeTV műsorai valós emberekről, hétköznapi hősökről szólnak hétköznapi embereknek - tette hozzá.

Kiemelte: hisznek a nők erejében, a család fontosságában, és, bár sok nőket érdeklő témával foglalkoznak, a LifeTV nem csak nőkről szól nőknek. Minden korosztály, és a férfiak is megtalálhatják az őket érdeklő műsorokat.

Media Vivantis Zrt. elnöke hangsúlyozta, szeretnék felhívni a figyelmet arra, hogy a boldogságot a kis dolgokban is meg lehet találni.

Elmondása szerint a LifeTV-nek a vásárolt tartalmak mellett húsz saját gyártású műsora van. Példaként említette, hogy egy Magyarországon még nem vetített skandináv filmsorozatot is bemutatnak. A mi kis családunk című családi realityben pedig valódi családok valódi problémáit mutatják be, de egyúttal megoldásokat is kínálnak a műsorban - közölte az elnök.

A Media Vivantis Zrt. az MTI-hez eljuttatott közleménye szerint a bemutatkozó eseményen ismertették az új műsorstruktúrát és azokat az értékeket, amelyek mentén az életmód csatorna programjait kialakították. A sajtótájékoztatón a leendő műsorvezetők kis ízelítőt adtak műsoraikból. Szulák Andrea videóbejátszáson keresztül beszélt a Nyugi! Köztünk marad... gameshow-val fűszerezett talkshowjáról, míg Várkonyi Andrea bekamerázott csajos házibuli hangulatú Női titkok műsorát mutatta be. A tapasztalt, humorral fűszerezett Old(s)Cool generációs reality show Esztergályos Cecíliával, Bay Évával és Karda Beával, valamint a kéthetente látható Hello Hollywood! Návai Anikóval és Vastag Csabával is bemutatkozott az eseményen.

Ruff Zoltán, a LifeTV vezérigazgatója köszöntőjében elmondta, jelenleg a magyar televízió előfizetők száma 3,5 millió, ebből 2,3 millió néző kíváncsi a LifeTV-re, amely a Magyar Telekom, a UPC-Vodafone, a DIGI kábelhálózatán, valamint egy műholdon is elérhető. Annak érdekében, hogy minél több háztartásban megismerjék, egyes szolgáltatóknál bizonyos ideig ingyenesen is nézhető a tévécsatorna.

A vezérigazgató a terjesztés szempontjából a legfontosabb feladatnak az alapcsomagba kerülést, a jobb csatornakiosztást és minél több szolgáltató megnyerését tartja - olvasható a közleményben.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!