mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kádár Tamás
Kádár Tamás
Sziget Kft.
cégvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Top 3 apróhirdetés, mely útján sokan vásárolnak A bevétel nem minden!
2019-10-24 09:03 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Amikor vásárlásaink megszervezéséről van szó, akkor az árak döntő jelentőséggel bírnak.

Ugyan a postaládák hétről-hétre tele vannak hirdetőújságokkal, és az online piactéren is folyamatosan akciós ajánlatokkal bombáznak a cégek, mégis tény, hogy néha a takarékosabb megoldásokat keressük. Ekkor kerülnek szóba az apróhirdetési oldalak, amelyek minden korábbinál népszerűbbek. Kedveltségüket nem csak a kedvező ár-érték aránynak köszönhetik, hanem annak is, hogy sokszor egészen egyedi darabokat, izgalmas termékeket foghatunk ki. Cikkünkben a maxapro.hu segítségével annak igyekszünk utánajárni, hogy mely kategóriákból realizálódik a legtöbb vásárlás.

Egyszerű, áttekinthető kínálat

Az online vásárlás kapcsán kiemelten fontos az áttekinthetőség. Az apróhirdetési oldalak rendszerint arra törekednek, hogy a gyakran több ezer hirdetést áttekinthető formában rendszerezzék, és közöttük több szempont alapján lehetséges legyen a keresés. A legnépszerűbb kategóriákban általában kifejezetten sok hirdetéssel találkozni, így a felhasználók számára is előnyös, ha árak, vagy éppen a hirdető lakóhelye alapján lehet szűrni a találatokat. Ez utóbbi kifejezetten hasznos, ha a szállítási költséget szívesen megspórolnánk.
 
  • 1.Jármű kategória: kereskedések és magányszemélyek egyaránt jelen vannak



Az autóvásárlás sokak számára mindennapos probléma, és nem ritka, hogy hónapokig keresgélnek az érdeklődők a hirdetések között. Ezt az ajánlatok száma sem könnyíti meg, ugyanis minden korábbinál nagyobb számban vannak jelen a használt autóhirdetések az apróhirdetési oldalakon. Nem csak a magánszemélyek hirdetik eladni kívánt autóikat, hanem az ország legnagyobb autókereskedései szintén.

Ez utóbbiak ugyan gyakran drágábban kínálják a gépjárműveket, de olyan kényelmi szolgáltatások járnak melléjük, melyek sok autó számára döntőnek bizonyulnak. A hitelügyintézés, az átírás intézése, a biztosításkötés és az olyan extra biztosítások, melyek a javítások esetére nyújtanak anyagi hátteret, jelentős pozitívumnak számítanak. Amennyiben a korábbi autót nem szeretnénk magunk hirdetni, és bajlódni a gyakran alkudozni akaró érdeklődőkkel, akkor akár beszámíttatható is a járgány a kereskedéseknél.
 
  • 2. Szabadidő, sport hirdetések: mert fontos az én-idő!


A napjainkban oly sokat emlegetett én-idő kiemelt jelentőséggel bír annak érdekében, hogy a hétköznapokban a maximumot tudjuk nyújtani. Felmerülhet azonban a kérdés, hogy mennyit vagyunk hajlandóak költeni a szabadidős elfoglaltságokhoz használt termékekre. A válasz természetesen az, hogy minél kevesebbet. Másodkézből sokan vásárolnak horgász felszerelést, túraeszközöket, de az otthoni kondigépek és az elektronikai kütyük is nagy népszerűségnek örvendenek.
 
  • 3. Otthon, háztartás: a bútorok vezető helyen!


Az otthoni környezet kialakításakor szintén megfontolást érdemel, hogy mennyit költünk és milyen színvonal mellett tesszük le a voksot. Nem ritka, hogy újonnan vásárolt bútorok és eszközök sem bírják annyi ideig, mint a megfelelő minőségben, másodkézből beszerzett darabok. A népszerűségi listát a bútorok vezetik e tekintetben, ugyanis egy-egy minőségi bútoráruházban a használt termékek árának sokszorosát is elkérik. Megéri körülnézni használt fronton, hiszen az értékesítési szándék hátterében gyakran a megváltozott élethelyzet, vagy a helyhiány állnak, s ilyenkor messze áron alul hozzá lehet jutni a kiszemelt darabokhoz. A megfelelő szűrési feltételek beállításával gyorsan rábukkanhatunk a hely és az ár szerint is ideális termékekre, kiegészítőkre.


(x)


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!