mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bauer András
Bauer András
Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi docens


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Átadták az idei Kopp-Skrabski-díjakat
2019-10-29 12:14 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Három Királyfi, Három Királylány Alapítvány idén újra meghirdette a Kopp-Skrabski-díjat, amelyet ünnepélyes keretek között október 22-én adtak át a Lóvasút Kulturális Rendezvényközpontban.

Az alapítvány célja a Kopp-Skrabski-díjjal, hogy felhívja a figyelmet azokra a személyekre és házaspárokra, akik kiemelkedő tevékenységet végeznek a társadalom lelki egészségéért, támogató közösségek létrejöttéért, a családbarát szemléletért, mások boldogulásáért, a kívánt gyermekek megszületéséért.

A díjátadó résztvevőit Skrabski Fruzsina, a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom elnöke köszöntötte. Elmondta, hogy nehéz volt meghozni a döntés és azok, akik nem kaptak most díjat, is kiemelkedő munkát végeznek. Beszéde végén kiemelt két jelöltet: Keresztes Ilona szerkesztő, műsorvezetőt, valamint Szám Katalint a Képmás Magazin főszerkesztőjét, akik különdíjban részesültek. A díj nevét adó házaspár, Prof. Dr. Kopp Mára és Dr. Skrabski Árpád kutatásairól és eredményeiről a zsűri társelnöke Dr. Purebl György beszélt, majd felhívta a figyelmet példamutató munkásságukra mind szakemberként, mind házaspárként. A jelöltek bemutatását követően Dr. Engler Ágnes, a zsűri társelnöke foglalta össze az értékelés szempontjait. A magvető történetéhez hasonlította a díjhoz kapcsolódó eszmeiséget és hatásokat.

A Kopp-Skrabski-díjak odaítélésre bárki javaslatot tehetett, amelyeket a díj kuratóriuma bírált el. A tíz jelölt személy és tizenegy házaspár közül végül Dr. Bálint Balázs szülész-nőgyógyászt, valamint Bittsánszky János nyugdíjas kertészmérnököt és Bittsánszky Sári
katolikus családreferenst díjazta a zsűri. Dr. Bálint Balázs egyik létrehozója a Bethesda abortusz-mentes szülészetének, ahol lehetővé válik a természetes szülés vagy a kórházi otthonszülés is. A Gólyafészek Születésközpont vezetője. Fontos számára, hogy az emberre, mint teljes egységre tekint. Munkájában alapvető, hogy a test jelzéseit, problémáit szükség esetén a mögöttes tartalom feltárásával, a lélek üzeneteinek felismerésével végzi. Szabadidejében cserkészcsapatot vezet, melyet többed magával alapított és aminek már több, mint 150 gyermek a tagja.

A Bittsánszky-házaspár nevéhez kapcsolható az Antióchia lelkiségi mozgalom megalapítása, mely mára országos kiterjedésűvé alakult. Célja a fiatalok, a 16-25 év közötti korosztály összefogása Krisztust szerető közösségben, ahol egymás megismerése és elfogadása által a fiatalok hitben és barátságokban megerősödve stabil közösséget találhatnak. Kezdetben ők ketten, vezető házaspárként gyerekeikkel együtt szervezték a mozgalmat, azóta számos házaspárt képeztek ki, akik a helyi közösségek vezetői lettek.

A zsűri díján kívül a közönség véleménye is számított. A jelölt személyek közül közönségdíjban részesült Somodi Dorottya, aki a Minden Babának jár kampány megálmodója. Két másik kreatív édesanyával hívta életre a mára több mint 1500 szétosztott segélycsomagot eredményező kezdeményezést. A cél, hogy segítsék a nélkülöző babák életét. Közönségdíjban részesült továbbá Lévai Zsuzsanna és Orbán Péter. A házaspár öt gyermek felnevelése mellett több példaértékű társadalmi innovációval foglalkozik. 35 éve házasok. Együtt dolgoztak 10 éven át a Napraforgó közhasznú Kft-ben, amelynek keretében munkaerő reintegrácios programot indítottak a munkaerő piacon hátrányos helyzetű munkavállalók számára. A sikeres társadalmi innvációkért egy amerikai (Ashoka Found, USA 1995) és egy európai (Világgazdasági Fórum, Davos 2007) díjat is elnyertek.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!