mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Klenovszki János
Klenovszki János
NRC Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Elégedettség mérés önjáró módon
2019-11-22 14:50 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az ügyfél-elégedettség mérés, valamint az automatizálás egyaránt növelni tudja egy üzleti vállalkozás eredményességét. Pláne igaz ez akkor, ha a kettőt egyazon keretek között sikerül megvalósítani.


Az automatizált ügyfél-elégedettség mérés folyamatosan gondoskodik az értékes visszajelzések biztosításáról. Ráadásul mindez anélkül történik meg, hogy neked komolyabb időt vagy energiát kellene erre a tevékenységre fordítanod.

Ebben a bejegyzésben rávilágítunk az önjáró módon történő elégedettség mérés által kínált előnyökre, egyúttal azt is szemléltetjük, ahogy a rendszer felállításának a lépései történnek.

Az automatizált elégedettség mérés előnyei

A kisvállalkozások csak elvétve, a nagyobb méretű cégek rendszeresen készítenek méréseket az ügyfeleik elégedettségét illetően. A BIX-et használó okos vállalatok viszont folyamatosan megteszik ezt.

Mégpedig automatizált módon, mert ennek több előnye is van. Az automatizált elégedettség mérés lehetővé teszi a folyamatos törődést a meglévő vásárlókkal, egyúttal megteremti az azonnali beavatkozás lehetőségét is, amennyiben arra van szükség.

Teljes mértékben hiteles és részletekbe menő visszajelzések lehetnek a kezedben a megrendelők részéről, emellett pedig a régebbi ügyfélkapcsolatokat is fel tudod melegíteni.

A rendszer beüzemelésének pontos menete

Egy automatizált rendszerben az a legjobb, hogy csak egyszer kell komolyabb munkát belefektetned. Utána viszont ő fog érted dolgozni. A beüzemelés keretei között a részedről a BIX profil, valamint a partnerlista feltöltése lesz szükséges.

Hogy mi az a partnerlista? Gyakorlatilag a BIX lelkét jelenti, elvégre erre a platformra töltöd fel, illetve frissíted majd a céges partnereid listáját. A kezelése kimondottan egyszerűnek számít, elvégre egy normál Excel tábla képezi az alapját.

A kezdeti lépések között sor kerül a nyilvános cégprofilod készítésére, az aktuális ügyfélköröd elégedettségének mérésére, a kapott adatok alapján a riportok generálására, valamint az elégedettség mérésének folyamatossá tételére és automatizálására.

Gondoskodás az értékelések folyamatos beérkezéséről

Egyrészt havi rendszerességgel megtörténik az új értékelések bekérése. Ezt a vonalat tovább erősíti, hogy a BIX rendszeréhez folyamatosan készülnek el az új integrációk, lehetővé téve ezzel a partnerlista automatikus bővítését.

Emellett pedig érdemes kiemelni a "három hónapnál régebben értékelt" ügyfelek funkciót. Ezzel az opcióval ugyanis karban tudod tartani az ügyfelek listáját, egyúttal pozitívan tudod befolyásolni a márkahűséget és a bizalmat.

Az ügyfelek pedig hálásak lesznek, ha kíváncsi vagy a véleményükre. Ennek megfelelően értékes visszajelzésekkel fogják támogatni a terméked vagy szolgáltatásod fejlesztését.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!