mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vörös Csilla
Vörös Csilla
Nielsen Közönségmérés Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Mit tegyek, ha nem hoz profitot a céges oldalam?
2019-12-19 11:18 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Ha szeretnénk egy cégre bízni a céges honlap elkészítését, akkor a számla végösszege akár a milliós tételt is elérheti.

Sokan fizetnek több százezer forintot egy céges honlapért - amely aztán vagy hoz látogatókat vagy nem. Jó esetben csak nem érkeznek új ügyfelek a neten keresztül, rosszabb esetben a régiek is elpártolnak tőlünk. Vajon mit lehet ilyenkor tenni?

Ellenőrizzük a honlapot!

Ha azt tapasztaljuk, hogy nem érkeznek ügyfelek hozzánk, érdemes gondosan tesztelni a weboldalunkat. Nézzük meg, hogyan működik a weblap különböző böngészőkben, mobiltelefonon, régebbi és újabb operációs rendszerekkel. A legegyszerűbb, ha erre megkérjük a kollégákat vagy a barátainkat - de ha úgy gondoljuk, nagy a baj, akár professzionális web-audit céget is felkérhetünk.

Ilyenkor gyakran kiderül, hogy valamilyen hiba van a rendszerben. Néha egészen banális az ok, például nem jó e-mail címre továbbítódnak a honlapon keresztül érkező üzenetek. Ezeket a kisebb hibákat néhány mozdulattal javítani lehet. A nagyobb kompatibilitási problémákhoz viszont általában szakember segítségére van szükségünk.

Gondoljuk át stratégiánkat!

Amikor új céges honlapot készít, főleg, ha valamilyen speciális témáról van szó, még a legprofibb webdizájner cég is időnként a sötétben tapogatózik. Nem könnyű meghatározni, hogy milyen célcsoportnak, milyen technikával, hogyan készüljön el a honlap. Sokszor a legnagyobb odafigyelés mellett sem találják el elsőre, mire van szüksége a közönségnek.

A weboldal fejlesztés folyamatos munka, amelyet sosem lehet abbahagyni. A megbízható vállalkozók nem hagyják magukra a megrendelőiket az után sem, hogy a honlap fejlesztése befejeződik, hanem segítenek abban, hogy a megszerzett tapasztalatok alapján tovább tudják fejleszteni az adott oldalt. Ezzel folyamatosan tudnak alkalmazkodni a változásokhoz.

Bővítsük a fegyvertárat!

A honlapkészítéssel foglalkozó Webrolling azt mondja: ha folyamatosan optimalizált és jól megépített weboldal sem vonz nagyobb közönséget, nem kell feladnunk a reményt. Mindig jelennek meg újabb és újabb eszközök, amelyekkel felhívhatjuk magunkra a figyelmet a rohanó világban. Van, akinek a hírlevél rendszer segít, másoknak egy egyszerű felugró ablak telepítésével oldódik meg a gondja.

Válasszunk olyan webdizájn céget, amelyik a legújabb technikák alkalmazásában is segítséget tud nyújtani, és folyamatosan naprakészen tudja tartani az online marketing eszköztárunkat: hírlevél küldés, közösségi marketing, kattintás alapú hirdetések - ezek mind nagyon sokat segítenek abban, hogy javítsák a honlapunk teljesítményét.

Megfelelő taktikával és a webes eszközök átgondolt alkalmazásával a helyesen felépített honlap teljesítménye szinte korlátlanul javítható. Keressünk megbízható tanácsadót, aki segítségünkre lehet ezek kialakításában.

(x)


További hírek:


2020 ban hány százalékra tippeled a hazai programmatic media költést a digitális médiaköltésen belül?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!