mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Januártól modernebb köntösbe bújik a Story
2019-12-20 18:58 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Több mint két évtizedes fennállása egyik legjelentősebb mérföldkövéhez érkezik jövő év elején a Story magazin.

A lap januártól külsőleg és belsőleg is felfrissülve, modernebb köntösbe bújva szolgálja ki az olvasói igényeket. A szerkesztőségi előkészületek már gőzerővel folynak, ahogy a megújulást támogató nagyszabású média- és marketingkampány tervezése is.

Nagy dobásra készül az ország legnépszerűbb sztármagazinja! Mint azt Kolossváry Balázs, a Story főszerkesztője elmondta: a hatalmas energiákat mozgósító, alapos ráncfelvarrás a piaci és az olvasói igényeket is figyelembe véve már időszerű volt. "Közös célunk, hogy a Storyt mind külső megjelenésben, mind a tartalmát tekintve felfrissítsük. Új layout, változatosabb szerkezet, vadonatúj rovatok segítenek majd terveink szerint felkelteni az olvasóink érdeklődését" - nyilatkozta Kolossváry Balázs, aki hangsúlyozta: a lap új köntösében is a hitelesség és a megbízhatóság jegyében enged majd bepillantást a legismertebb sztárok magánéletébe. A szerkesztőség a kreatív energiáit a januárra tervezett frissítésre összpontosítja, így a Story Gála megrendezését szünetelteti.

A megújulást a Geszti Péter nevével fémjelezett GRUND Kommunikációs és Kreatív Ügynökség által megvalósított kampány kíséri majd, amely során a hagyományos kommunikációs eszközök és csatornák mellett modern és innovatív elemeket is bevetnek. Emellett a Story csapata további meglepetésekkel is készül olvasói és partnerei számára - bővebb információkat azonban majd csak akkor osztanak meg a nyilvánossággal, ha időszerű lesz.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!