mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Változások a sztármagazinoknál
2019-12-20 20:44 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

2020. január 1-től Sabján Johanna veszi át a Best magazin főszerkesztői feladatait Kolossváry
Balázs eddigi főszerkesztőtől.


Johanna megtartva korábbi munkakörét ezentúl is ellátja a Cosmopolitan főszerkesztői feladatait, így a jövőben párhuzamosan vezeti a két szerkesztőséget.

"2020-ban reflektorfénybe kerülnek a sztármagazinjaink. Piackutatásunk eredményei alapján a Story
magazin tartalmában és vizuálisan is megújul, amit jelentős reklámkampány támogat. Kolossváry
Balázs kizárólag a Story megújítására fog koncentrálni. Sabján Johanna kinevezésével a Best
magazint erősítjük tovább" - mondta Lipták Tímea magazin divízióigazgató.

Balázs 2016 májusában vette át a Story magazin főszerkesztését, 2018 januárja óta pedig a Best
magazint is vezette. A Story töretlenül a vezető sztármagazin a hazai magazin piacon 608.000-es
olvasottsággal és közel 140 000 eladott példánnyal.

Johanna 2008-ban kezdett az Otthon magazin főszerkesztőjeként, ezt követte a Cosmopolitan, és a
cosmopolitan.hu szerkesztőségének vezetése 2012-től. 2020-tól Johanna párhuzamosan vezeti a
Best és Cosmoplitan magazinok nyomtatott és digitális verzióinak szerkesztőségi munkáit.

A kiadó 2002-ben indította útjára a Best magazint. A piacvezető Story mellett a kiadó a hazai és
nemzetközi sztárvilág híreivel az átlagosnál mélyebben és tartalmasabban foglalkozó társasági
magazinnal jelent meg a magazinpiacon. A Best indulásától kezdve nagy hangsúlyt helyezett a
nemzetközi hírességek, a filmipar Hollywood-szintű bemutatására, így hamar az olvasók kedvencévé
vált. A tévésztárok mellett a Best mindig is külön figyelemmel kísérte a hagyományos művészeti ágak, a színház, a zene, a tánc figyelmet érdemlő szereplőit.

A Best 2019 II. negyedévében 211.000 magazin olvasót ért el hetente közel 62.000 aktívan vásárolt
példányszámmal, ezen kívül hétről hétre több mint 48.000 Facebook rajongó találkozik digitális
tartalmaival a közösségi médiában.

Johanna kinevezése kapcsán elmondta: "Nagyon megtisztelő, hogy a Central számít a munkámra és
folyamatosan új kihívások elé állít. Szerencsére kiadón belül már több szegmensben kipróbálhattam
magam. Januártól nagyon izgalmas lesz a hetilapos lét és az is, hogy egy a Cosmohoz hasonlóan
szintén professzionálisan felépített branddel új szegmensben is bizonyíthatok. Egy olyan elsősorban
nőket megcélzó sztármagazint szeretnék készíteni, ami amellett, hogy izgalmas, minőségi és
empatikus is."


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!