mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Egyre több gyógyhatású szert reklámoznak
2019-12-27 10:56 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Elfogadta a Médiatanács a televíziókban az idei első félévben közzétett új reklámszpotokról A hatóság harmincöt televízió műsorkínálatát vizsgálta, ahol 2510 féle új hirdetést közel 1,6 millió alkalommal ismételtek.

Az újonnan közzétett reklámok a teljes reklámmennyiségnek több mint a felét - 52,2 százalékát - tették ki. A legtöbb új reklámot továbbra is az általános szórakoztató csatornákon - ilyen többek között a Viasat 3, a Cool TV, a Comedy Central vagy az AXN - láthatták a nézők.

Január és június között a hirdetések 58 százaléka szolgáltatásra, 39 százaléka pedig termékre hívta fel a figyelmet. Az új kampányokban a piaci szektorok közül a kereskedelem vezetett 33,7 százalékkal, ezen belül a reklámok harmada élelmiszereket népszerűsített.

A szektorok közül a második helyre kerültek a gyógyhatású készítmények 11,5 százalékkal, ezzel először előzve meg a szabadidő-szektort (8,4 százalék). A hangsúlyozottan hazai származású terméket, szolgáltatást népszerűsítő reklámszpotok aránya továbbra is rendkívül alacsony (3,4 százalék).


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!